seb_seven Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Hei! Jeg har en Samsung UE55C8000 (2010 mod.) og en Panasonic blu-ray spiller (SC-BFT800). Disse funker fint mot hverandre, og jeg har spilt mye film uten problemer. Jeg har nå et problem med avspilling av en blu-ray (Kompani Orheim...) Bildet blinker hele tiden så det er umulig se filmen. Jeg har søkt etter info og mener problemet må skyldes Hz-instillinger. Intro + meny kjøres i 24Hz og kjører fint, men når filmen starter slår tv over på 50Hz og problemene starter. Ser at andre blu-ray kjører 60Hz. Noen som vet hvordan/om jeg kan "låse" Hz-instillingene på mine apparater? Har prøvd det som finnes av muligheter i oppsettet på apparatene uten hell (har egentlig bare blitt lengre blink). Firmware er selvfølgelig oppdatert. Noen ideer?? Utrolig irriterende når ting ikke fungerer.. Lenke til kommentar
Joooohoo Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Har hatt samme problem med noen filmer, sannsynlig vis er det filmen det er noe gale med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå