Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Influensa, nesespray mot rennende nese, smerte i nesa

Elwani

Anbefalte innlegg

God kveld.

Jeg, som mange andre i vårt vakre land, ligger nå langflat med influensa, og som enehver mann er jeg døden nær mens jeg skriver dette.

Snørra renner fra en rød og sår nese etter x-antall turer inn på toalettet for å snyte meg, og etter x-antall doruller borte pga snørrete nese, fant jeg ut at jeg ville prøve nesespray mot rennende nese.

Den fungerte supert! Nesa slutta å rende den, og jeg fikk endelig puste normal; Men etter en liten stund fikk jeg ekstremt vondt i bihulene og tannkjøttet, det klødde og svidde i flere timer, helt til effekten av nesesprayen gikk ut, og nesa igjen gikk tilbake til sitt normale rennende seg.

Noen ide om hvorfor jeg reagerer på den måten på nesesprayen? Kan hende det bare var ett engangs tilfelle, jeg personlig tar ikke sjansen på å prøve igjen pga ubehaget jeg opplevde førstegangen.

Og om noen eventuellt har en ide om hva jeg kan gjøre for å få en litt lettere hverdag med å snyte meg, en krem eller lignende for å lindre sår hud rundt nesa.

På forhånd takk, fra en sengeliggende nær-døden influensa pasient :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...