Jekay Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Var nok kl 1 vår tid det startet, akkurat 24 timer før spillet kommer. God tid på å laste ned Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Noen som vet nøyaktig når i morgen vi kan starte å spille? Laster ned nå ihvertfall! Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Noen som forhåndsbestilte fra Spaceworld og som fikk det i dag eller tidligere? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 (endret) Noen som vet nøyaktig når i morgen vi kan starte å spille? Laster ned nå ihvertfall! Vel, vil vel nesten tro at de som kjøper spillet utenfor Steam kan spille det med en gang? Dog co-op og multiplayer åpner vel sikkert ikke før imorgen. De som har kjøpt fra Steam kan spille om 13 timer, altså 01:00 i morgen natt, altså 1 time over midnatt idag. Med tanke på map editoren, noen som har peiling på hvor enkelt det blir å dele maps seg i mellom og eventuelt spille i lag på maps man lager? Lurer siden spillet ikke har dedikerte servere, så greier ikke helt å se hvordan man eventuelt for spilt custom maps? Endret 28. november 2012 av Nitrius Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 (endret) Enda et spill fra Ubisoft som vanlig kjøres under det jeg håpet på. Ingen andre spill er slik, men jo da Ubisoft sine gjør det Utrolig skuffa over FarCry 3 på tekniske delen. Og ja jeg har fysiske spillet! @ Nå frøys spillet også. Ubisoft dere har dritet dere ut! Endret 28. november 2012 av iToMaN Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Noen som forhåndsbestilte fra Spaceworld og som fikk det i dag eller tidligere? Spaceworld sendte mitt eksemplar i dag. Får det sikkert i morgen eller fredag. Lenke til kommentar
l0Ff Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Steam. VPN. New Zealand. <3<3<3<3 Da blir det gaming idag alikevel Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 (endret) Se der ja, day one patch som forventa! Får fyre opp spillet og se nå da.Tipper DirectX 11 og pause-frys er over da. *Krysser fingra* Edit: Jeg hadde rett gitt. Nå er alt på plass og fungerer som ei kule! Endret 28. november 2012 av Dellers 3 Lenke til kommentar
Sulphuras Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Se der ja, day one patch som forventa! Får fyre opp spillet og se nå da.Tipper DirectX 11 og pause-frys er over da. *Krysser fingra* Edit: Jeg hadde rett gitt. Nå er alt på plass og fungerer som ei kule! håHar du kopien som kjører via uplay eller steam? Og hvordan får du i såfall spillt nå? VPN? Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 (endret) Elkjøp sendte på lørdag allerede, så fikk spillet igår. Det vil si at jeg bruker Uplay, ikke Steam. Ettersom australsk release var for noen timer sida er alt oppe og går, og Uplay går tydeligvis bare etter første release. Lasta ned patch med en gang jeg åpna spillet istad, og alt av servere osv. er nå oppe. Kunne spilt igår også, men det var jo veldig buggy pga. manglende patch. Sjekka patch notes, og de issues jeg hadde sto ikke lista - hvilket jeg antar betyr at det var for å hindre folk i å spille for tidlig. Endret 28. november 2012 av Dellers Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Edit: Jeg hadde rett gitt. Nå er alt på plass og fungerer som ei kule! Hvordan er ytelsen i spillet? Har lest at noen sliter med svært dårlig ytelse selv med god maskinvare. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Det krever sitt for å si det sånn. Kjører på "meget høy" på innstillinger, og mine to 560TI i SLI får kjørt seg i tillegg til en I7-2600 @4.0 ghz. Har ikke rotet så mye rundt med settings enda, men jeg syns nå det grafiske ser bra ut. Skal sjekke litt fps og slikt etterhvert. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 At det krever sitt vet jeg, men leser om folk som ikke får stort mer en 30 FPS selv på laveste innstillinger med GTX 680. Så mye krever det vel ikke? Siden jeg samtidig også har sett folk få mye bedre resultater med dårligere maskinvare. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 (endret) Noen som vet om spillet må installeres med nytt språk for å få vekk norsk teksting ? Endret 28. november 2012 av firberblad Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Steam. VPN. New Zealand. <3<3<3<3 Da blir det gaming idag alikevel Gjerne del om du vet om en gratis VPN til New Zeland (Om det faktisk funker på steam) 1 Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Mange som er iganng å spille allerede? Jeg får ikke begynt før om en ukes tid, så kommer til å følge med aktivt i denne tråden fremover Lenke til kommentar
rbr Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 noen som vet om en kan save når en vil,som i far cry 2??? Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Vet jeg ikke skal klage på noe jeg har fått gratis, men synes fortsatt det er ufattelig irriterende at Uplay først lar meg starte nedlastingen klokken 7 i morgen tidlig... Lenke til kommentar
kremt Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 FIkk spillet i dag jeg også, ikke testa enda. Kjøpte det på grunn av bra kritikker og at jeg liker den typen spill. Tenkte å fullføre Just Cause 2 før jeg begynner med dette. Beregner vel cirka 200 timer på JC2, jævlig stort spill. FC3 og JC2 er vel igrunn ganske like etter hva jeg kan se? Kommer sikkert til å savne grappling hooken fra JC2 Du som la ut video her: Norsk i spill er bare totalt feil! Har ikke ord for hvor idiotisk det ser ut. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 (endret) Du som la ut video her: Norsk i spill er bare totalt feil! Har ikke ord for hvor idiotisk det ser ut. Enig med deg der så det er endret. Skjønner ikke helt hvorfor det ble slik i starten. Uh., det vil si jeg trodde jeg hadde gjort det. Teksting i spillets menyer er satt til Engelsk, Uplay, kjører på Engelsk så hvorfor i himmelens navn er det teksting ingame og hovedmeny på norsk ? Endret 28. november 2012 av firberblad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå