KatrinaS Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Holy shit! DET soundtracket! Det er sant. Nå er ikke jeg mer enn 15 år, men det trekker minner fra meg dette her også. Utrolig kult spill må jeg si. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Holy shit! DET soundtracket! Helt fantastisk! Hvor får man tilgang til soundtracket når man har forhåndsbestilt? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Spilt en 3 timer nå, var ikke såå bra akkurat Mangler litt på historie og stemning. Er også veldig mørkt overalt, dette er kanskje meningen da. Noen som har klart å drepe en drage? Ekstremt hardføre de jævlene Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 (endret) GOTY så langt, har nå nesten fullført spillet, mangler bare to achievements og så er det ett kjøretøy jeg ikke har oppdaget, noen som har klart å finne dette mystiske kjøretøy nr.6? Må si gliset ble bare bredere jo lengre ut i spillet jeg kom, virker som om de ikke har lagt til en eneste ting i spillet som ikke kan koblet tilbake til det beste tiåret Endret 2. mai 2013 av Civilix Lenke til kommentar
Vice Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Har kost meg bra med Blood Dragon må jeg innrømme. Gikk litt tregt i begynnelsen men med det solide FarCry3 fundamentet i bunnen så måtte det jo bli bra, selv om det er en noe forenklet utgave av farCry3 konseptet. Kul stemning, noe som musikken i stor grad bidrar med. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Jeg elsker theme musikken til Blood Dragon. ;p Lenke til kommentar
kremt Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Rolig her i tråden nå. Lurer på om noen har prøvd å legge til Lost Expeditions DLC? Tenkte å kjøpe denne: http://fast2play.com/far-cry-3-the-lost-expeditions-edition-dlc.html Lenke til kommentar
Vice Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 "Lost Expeditions" fulgte med da jeg kjøpte spillet. Ikke spesielt bra, men definitivt verdt 7kr. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Ja var ikke det helt store, spilte det ene oppdraget nettopp. Må nok til med Deluxe Bundle. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Hvordan er mp, er det noe liv i det. Spilte veldig mye online når det var release men spillet ble verre for hver dag med lag og folk som jukset. Likte det veldig godt. Fikk det godt til også. 4k kills med en kd på over 3 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Sjekket det for litt siden, var temmelig dødt. Overraskende mange nybegynnere også, så tydelig at spillet fortsatt selger. Har vel vært en del tilbud osv i det siste. Er vel egentlig lagt opp ganske dårlig mtp servere og slikt. Ubi har ikke gjort noen god jobb der. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Sjekket det for litt siden, var temmelig dødt. Overraskende mange nybegynnere også, så tydelig at spillet fortsatt selger. Har vel vært en del tilbud osv i det siste. Er vel egentlig lagt opp ganske dårlig mtp servere og slikt. Ubi har ikke gjort noen god jobb der. Nei derfor eg gav opp. Hadde det veldig moro de kampene man hadde god connection men ble veldig sjeldent etterhvert. Følte onlinen hadde stort potensial Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Gjorde utfordringer idag for og låse opp et våpen. Ente opp med og komme på første plass av 450 000 personer på den ene av de, første gangen jeg prøvde På ps3.. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 De gjorde en tabbe med at man ikke kunne ha mange flere modus på egne kart, som coop. Hadde vært gøy å ha online racing og coop på egne kart. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 En slags free-roam kunne vært kult ja. Bør vel være litt begrenset område da siden man ellers vil bare gå for seg selv i en stor verden. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Savner virkelig MP delen i dette spillet. Var rett og slett veldig moro i starten før det ble dårlig connection. Rart dem ikke prioriterte det mer men Lenke til kommentar
Bruker-279008 Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Tror jeg skal returnere til Rook Islands i juleferien (spillet ligger hjemme..). Jeg ble virkelig overrasket over hvor kult det var første gang jeg spilte det. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Tenkte jeg skulle ta en gjennomspilling på Master i løpet av vinteren. Har hittil fullført på Survivor og Warrior. Spillet blir mer utfordrende og "riktig" når man skrur opp vanskelighetsgraden, mestringsfølelsen øker betraktelig og man må være mer forsiktig. Lenke til kommentar
Jajaja... Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Hey. jeg har kommet langt, men ikke gjort noen jegeroppdrag. Skal prøve å utvide ryggsekken min osv, så må gjøre disse oppdragene. Problemet er; jeg gjorde det første - gikk til antelope-ikonet - ikek noe problem, men nå - uansett hva jg prøver å gjøre - finner jeg ikke noe antelope-ikon for nytt oppdrag. Har sett på nett at jeg finner oppdraget i startbyen der, har lett rundt der i en halvtime, men finner ikke noe oppdrag. Tips? :( Tusen takk:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 du må overta checkpoints, alle de røde byene i området for å få tilgang til nye jakt oppdrag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå