Barista Bob Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Er ikke noe vanskelig å endre språket i steam heller, så skjønner ikke hva alle stresser med. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Er ikke noe vanskelig å endre språket i steam heller, så skjønner ikke hva alle stresser med. Du får ikke endret det gjennom steam. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Du får ikke endret det gjennom steam. Om jeg ikke husker helt feil skiftet jeg bare språket i Steam fra norsk til engelsk for å endre språket i spillet. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Du får ikke endret det gjennom steam. Jo, det får du. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Om jeg ikke husker helt feil skiftet jeg bare språket i Steam fra norsk til engelsk for å endre språket i spillet. Jeg har hatt steam på engelsk siden innstallasjon, så nei. Du må ha et engelsk OS for at det skal gå automatisk. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Ikke like gøy? Jeg kjøper de spillene jeg liker, men jeg synes det er like gøy å spille piratkopierte spill. Far Cry 3 var enda gøyere som piratkopi. Jeg slapp norsk språk, og jeg slapp trøbbel med piratkopisperrer. Men ja, utviklerne fortjener at vi betaler for produktene de har jobbet hardt med. Norsk språk har jeg aldri hatt, det er jo helt håpløst både i spill og Windows.Det kommer standard som engelsk. Trøbbel med kopisperrer, hva er det du sikter til her? Du syter over at du må bruke en launcher som uPlay kanskje? Dette er jo ikke akkurat noe nytt, og heller ikke noe å whine særlig over. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Jeg har hatt steam på engelsk siden innstallasjon, så nei. Du må ha et engelsk OS for at det skal gå automatisk. Jeg har Norsk Windows 7, Steam på Engelsk, FC3 er på engelsk. Aldri fått norsk språk på noe spill. 1 Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 (endret) Jeg har hatt steam på engelsk siden innstallasjon, så nei. Du må ha et engelsk OS for at det skal gå automatisk. Sitter på laptopen nå, så får ikke sjekket, men mener du endrer språk ved å høyreklikke på spillet i steam-biblioteke og velge språkinnstillinger. Endret 15. april 2013 av Barista Bob Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 (endret) Norsk språk har jeg aldri hatt, det er jo helt håpløst både i spill og Windows.Det kommer standard som engelsk. Trøbbel med kopisperrer, hva er det du sikter til her? Du syter over at du må bruke en launcher som uPlay kanskje? Dette er jo ikke akkurat noe nytt, og heller ikke noe å whine særlig over. Kanskje han tenker mer på Sim City og Diablo 3 med "always on" bullshit. Jeg må innrømme at jeg irriterer meg til tider selv, men kjøper alle spill nå som jeg har fast jobb. GTA4 var en vits. Først hadde jeg spillet på Steam, og måtte være innlogget der for å spille spillet, så måtte jeg registrere meg og logge meg på Games for Windows for å spille spillet, og så måtte jeg registrere meg og logge inn på RockStar Social club før jeg endelig fikk spille spillet. Jeg merket jeg angret på at jeg ikke hadde piratkopiert spillet mens jeg satt der og kokte. Endret 15. april 2013 av Orwandel Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Jeg har Norsk Windows 7, Steam på Engelsk, FC3 er på engelsk. Aldri fått norsk språk på noe spill. Aldri vært et tilfelle hos meg. Jeg har norsk OS, men angrer på at jeg ikke kjøpte engelsk i steden. Men jeg får aldri engelsk i spill utenom å endre ingame. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Aldri vært et tilfelle hos meg. Jeg har norsk OS, men angrer på at jeg ikke kjøpte engelsk i steden. Men jeg får aldri engelsk i spill utenom å endre ingame. Alle andre OS jeg har får jeg velge språk ved installasjonen, og velger da engelsk, men Windows fulgte med PC'n en gang, så fikk ikke velge engelsk da (tror jeg). Dessverre må jeg ha Windows for å spille FarCry 3 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Har vi ikke egen tråd for Blood Dragon? Sitter og varmer opp her nå, venter på å få laste ned, er ikke åpnet enda ser jeg, er det ved midnatt det åpnes tro? Passer ikke noe særlig godt med fri i morgen vel Lenke til kommentar
Vice Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Ble Blood Dragon på meg også til slutt Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Snille AMD:-) Fikk jo med Bioshock og Tombraider ved 7970-kjøpet mitt, og akkurat nåh! kom denne mailen:-) Far Cry® 3 Blood Dragon is now available in the Never Settle Reloaded promotion!There’s even more good news for those of you that have already redeemed a code: we’re giving you a FREE COPY of Far Cry® 3 Blood Dragon in the email below to say thank you for supporting AMD Radeon™ Graphics! Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 (endret) La oss varme opp med media som er i tråd med Blood Dragon. http://www.youtube.com/watch?v=lU1Q98jAN5U http://www.youtube.com/watch?v=Idcr21lgtQY http://www.youtube.com/watch?v=-rCoT5p-bMY Endret 1. mai 2013 av Orwandel Lenke til kommentar
kremt Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Forbannet at Steam ikke unlocker før 20.00 i kveld, blir dermed ikke spillig før i morgen! Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Bestilte Blood Dragon på Steam i går. Gleder meg! Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Fikk blood dragon av amd i går. Gleder meg! Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Samme, vet bare ikke om jeg er så interessert i å spille det. Men på et skjermkort som kostet 1700 så har jeg ihvertfall fått 3 spill igjen for det, ikke dårlig. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Holy shit! DET soundtracket! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå