Gå til innhold

FarCry 3 tråden!

Anbefalte innlegg

Trolig er han bare en helt vanlig forstadsgutt. Og så blir han plutselig en kaldblodig morder, med kun enkelte innslag av avsky. Og det gjelder ikke bare det mentale, for plutselig er han i tillegg usedvanlig flink med våpen.

Du skal ikke undervurdere menneskets evne til å tilpasse seg etter behov.

Mennesket har 2 sterke drifter, i prioritert rekkefølge:

1. Gjøre det som trengs for å overleve

2. Gjøre det som trengs for å formere seg

Tenk hvis du selv hadde kommet i en situasjon som dette, du hadde nok klart langt mer enn du selv tror. Alt som trengs er å komme i en ekstremt presset situasjon der døden er en mulig utvei.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Noen som har spilt Deluxe edition oppdragene? Vurderer å kjøpe det. Siste patch hadde også en del forbedringer, blant annet resetting av outposter og nytt vanskelighetsnivå; Master. Vil tro det begynner å bli krevende nok selv for de mest kresne da. Har selv 47 timer på SP og 45 timer tilsammen på coop og MP, har storkost meg med dette spillet.

Blood Dragon var en spennende nyhet for min del, om det blir utgitt er det et helt klart kjøp.

Lenke til kommentar

La meg stille spørsmålet annerledes; hvor får jeg tak i det? Jeg vet da hva lær er! Men jeg klarer ikke finne ut av hvor jeg får tak i akkurat det læret der :)

Blazer, endra det akkurat til engelsk. Norsk er trist, rett og slett.

EDIT: Altså, Casuary-leather får jeg fra Casuary, men hvor får jeg det som bare heter lær fra? Må jeg crafte det selv? Hvordan? Har tråla google men finner for pokker'n i meg ingenting!

Endret av Selvin
Lenke til kommentar

La meg stille spørsmålet annerledes; hvor får jeg tak i det? Jeg vet da hva lær er! Men jeg klarer ikke finne ut av hvor jeg får tak i akkurat det læret der :)

Blazer, endra det akkurat til engelsk. Norsk er trist, rett og slett.

EDIT: Altså, Casuary-leather får jeg fra Casuary, men hvor får jeg det som bare heter lær fra? Må jeg crafte det selv? Hvordan? Har tråla google men finner for pokker'n i meg ingenting!

Aper blant annet husker jeg gir det, jeg tror også både krokodiller og hunder(ikke de med rabis men de vakthundene) gir deg vanlig lær.

Synes "Blood Dragon" virker 100% jalla. Hvorfor kan de ikke lage en skikkelig expansion som ikke tar fullstendig av? Jaja, kommer nok uansett til å kjøpe dette bare fordi FarCry3 var så bra. :shrug:

Dette er ikke en expansion til Far Cry 3, det er et spill for seg selv som ikke har noe annet felles enn spillmotoren. Hovedgrunnen til å spille spillet er vel hvis du elsket 80-tallet, hvis du ikke har sett filmene, spilt spillene og hørt musikken fra den tiden vil jeg tippe at det blir en ganske dårlig opplevelse. Yngre spillere som ikke engang vet hva en VHS-kasett er vil nok ikke like spillet i det hele tatt.

Lenke til kommentar

8640041712_fa4a110c92.jpg

The year is 2007. It is the future!

Synes "Blood Dragon" virker 100% jalla. Hvorfor kan de ikke lage en skikkelig expansion som ikke tar fullstendig av? Jaja, kommer nok uansett til å kjøpe dette bare fordi FarCry3 var så bra. :shrug:

Digger at det har referanser til alt som var kult i min barndom: Tron, Terminator, RoboCop og Rambo, samt en blanding av såkalte "saturday morning cartoon" (selv om vi måtte se de på VHS her i Norge) og spill-introer fra 90-tallet. Ja, og for ikke å snakke om VHS i seg selv! :D

http://www.youtube.com/watch?v=6d6qGQuAD_M

For ikke å snakke om den fantastiske musikken!

Det virker som de har tatt kraftig inspiration fra Captain Power til selve traileren.

http://www.youtube.com/watch?v=M678PVOf5F0

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...