kremt Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Trolig er han bare en helt vanlig forstadsgutt. Og så blir han plutselig en kaldblodig morder, med kun enkelte innslag av avsky. Og det gjelder ikke bare det mentale, for plutselig er han i tillegg usedvanlig flink med våpen. Du skal ikke undervurdere menneskets evne til å tilpasse seg etter behov. Mennesket har 2 sterke drifter, i prioritert rekkefølge: 1. Gjøre det som trengs for å overleve 2. Gjøre det som trengs for å formere seg Tenk hvis du selv hadde kommet i en situasjon som dette, du hadde nok klart langt mer enn du selv tror. Alt som trengs er å komme i en ekstremt presset situasjon der døden er en mulig utvei. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Hadde vært fint om noen ekstra kunne signert på denne her. Det hadde vært fint med rook Island i co-op Fortell det videre også. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Er det noe realitet i det i det hele tatt? Har Ubisoft anerkjent prosjektet? Må si jeg tviler, for da ville de vel holdt avstemningen selv. 1000 underskrifter er heller ikke mye. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Det er verdt et forsøk da. Og man kan jo få fler om de spres Lenke til kommentar
kremt Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Noen som har spilt Deluxe edition oppdragene? Vurderer å kjøpe det. Siste patch hadde også en del forbedringer, blant annet resetting av outposter og nytt vanskelighetsnivå; Master. Vil tro det begynner å bli krevende nok selv for de mest kresne da. Har selv 47 timer på SP og 45 timer tilsammen på coop og MP, har storkost meg med dette spillet. Blood Dragon var en spennende nyhet for min del, om det blir utgitt er det et helt klart kjøp. Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Dere kan si hva dere vil om dette spillet! men, det er lenge jeg "koste"meg med et slikt spill:) Lenke til kommentar
Seal Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Spilte det litt igjen i dag og i går. Det er rett og slett et veldig underholdende spill, men det hadde et enda større potensiale. Men helt klart lett å miste mange timer i egentlig ingenting i dette spillet Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Fikk det på onsdag, jeg rett og slett elsker det! Lenke til kommentar
N. Tveranger Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Funker fett noen timer etter en tur på byn.. Deluxe. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 (endret) http://no.ign.com/ne...kommer-faktisk- Veldig merkelig? Skulle gjerne bare sett noe nytt til Far Cry 3 og det universet, men vi får nå se hva dette blir fornoe. Endret 5. april 2013 av Blitsen Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 (endret) Hva faen er dette her? EDIT: Ja, vet det er på norsk og at det er vilt lame! Endra det til engelsk nå akkurat Endret 11. april 2013 av Selvin Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Hva faen er dette her? EDIT: Ja, vet det er på norsk og at det er vilt lame! Endra det til engelsk nå akkurat Vet du ikke hva lær er? Jeg tror det norske skolesystemet trenger en opprusting i norskfagene. 2 Lenke til kommentar
Blazer Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Hva faen er dette her? EDIT: Ja, vet det er på norsk og at det er vilt lame! Endra det til engelsk nå akkurat spill på engelsk. mye enklere. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 (endret) La meg stille spørsmålet annerledes; hvor får jeg tak i det? Jeg vet da hva lær er! Men jeg klarer ikke finne ut av hvor jeg får tak i akkurat det læret der Blazer, endra det akkurat til engelsk. Norsk er trist, rett og slett. EDIT: Altså, Casuary-leather får jeg fra Casuary, men hvor får jeg det som bare heter lær fra? Må jeg crafte det selv? Hvordan? Har tråla google men finner for pokker'n i meg ingenting! Endret 11. april 2013 av Selvin Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Hvordan endrer man på engelsk? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Synes "Blood Dragon" virker 100% jalla. Hvorfor kan de ikke lage en skikkelig expansion som ikke tar fullstendig av? Jaja, kommer nok uansett til å kjøpe dette bare fordi FarCry3 var så bra. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 La meg stille spørsmålet annerledes; hvor får jeg tak i det? Jeg vet da hva lær er! Men jeg klarer ikke finne ut av hvor jeg får tak i akkurat det læret der Blazer, endra det akkurat til engelsk. Norsk er trist, rett og slett. EDIT: Altså, Casuary-leather får jeg fra Casuary, men hvor får jeg det som bare heter lær fra? Må jeg crafte det selv? Hvordan? Har tråla google men finner for pokker'n i meg ingenting! Aper blant annet husker jeg gir det, jeg tror også både krokodiller og hunder(ikke de med rabis men de vakthundene) gir deg vanlig lær. Synes "Blood Dragon" virker 100% jalla. Hvorfor kan de ikke lage en skikkelig expansion som ikke tar fullstendig av? Jaja, kommer nok uansett til å kjøpe dette bare fordi FarCry3 var så bra. Dette er ikke en expansion til Far Cry 3, det er et spill for seg selv som ikke har noe annet felles enn spillmotoren. Hovedgrunnen til å spille spillet er vel hvis du elsket 80-tallet, hvis du ikke har sett filmene, spilt spillene og hørt musikken fra den tiden vil jeg tippe at det blir en ganske dårlig opplevelse. Yngre spillere som ikke engang vet hva en VHS-kasett er vil nok ikke like spillet i det hele tatt. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Haha, Blood Dragon ser helt Texas ut! 2 Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 The year is 2007. It is the future! Synes "Blood Dragon" virker 100% jalla. Hvorfor kan de ikke lage en skikkelig expansion som ikke tar fullstendig av? Jaja, kommer nok uansett til å kjøpe dette bare fordi FarCry3 var så bra. Digger at det har referanser til alt som var kult i min barndom: Tron, Terminator, RoboCop og Rambo, samt en blanding av såkalte "saturday morning cartoon" (selv om vi måtte se de på VHS her i Norge) og spill-introer fra 90-tallet. Ja, og for ikke å snakke om VHS i seg selv! http://www.youtube.com/watch?v=6d6qGQuAD_M For ikke å snakke om den fantastiske musikken! Det virker som de har tatt kraftig inspiration fra Captain Power til selve traileren. http://www.youtube.com/watch?v=M678PVOf5F0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå