Andrull Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 FC3 blir nok krevende ja, men har ingen tro på at det er mer krevende enn Assassin's Creed 3. I AC3 får jeg vesentlig lavere FPS med SLI enn uten, og det sier vel det meste. Sier vel bare at Nvidia ikke har lagt til skikkelig SLI-støtte i sine drivere enda, eller bare en svær CPU flaskehals. Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Og DER fikk jeg hentemelding fra Posten om at Insane Edition til PC kan hentes! Bare så synd jeg ikke får spilt det uansett da jeg holder på med Assassin's Creed 3 enda Omg, jeg må bli flinkere på å forhåndsbestille spill fysisk Lenke til kommentar
KakeMainn Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Jippi!! Fikk Far Cry 3 Insane Edition i posten i dag. Venter på installeringa. Gleder meg som en unge!! Lenke til kommentar
Seal Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Fant nettopp ut at spillet kommer på torsdag i stedet for fredag, som jeg har tenkt hele tiden! #Thatfeeling! Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Noen som vet når Pre-load starter på Steam? Ser ikke ut som noen vet, starter vel 24 timer før eller noe? Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Fikk det gratis med grafikk-kortet, men må dermed benytte meg av Uplay.... *grøss* Lenke til kommentar
bjorknes Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Tror dere at grafikkkortet gtx 460 klarer å kjøre spillet grett? Trenger ikke å være max settings bryr meg ikke så mye om grafikk bare at det klarer å kjøre det uten at det er lag. Er ganske sikker på at de andre specsa på pc kjører dette fint Lenke til kommentar
rbr Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 (endret) bestilte på komplett fordi når det kan sendes med brevpost kommer det vanligvis dagen etter bestilling. men ser at det er forsatt er ubekreftet i lagerbeholdningen. har satt av helgen til dette spillet så jeg SKAL ha far cry 3 fra komplett eller så blir det plan B kjøpe det på steam om det ikke dukker opp i postkassa senest fredag. Endret 27. november 2012 av rbr Lenke til kommentar
Inzane Cat Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 WTF Is... : Far Cry 3 ? Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 27. november 2012 Forfatter Del Skrevet 27. november 2012 WTF Is... : Far Cry 3 ? Nice grafikk options! Har neppe hardware til å maxe noe som helst men uansett fint å se de har jobbet med PC versjonen og at man har alle instillings mulighetene man trenger. Lenke til kommentar
smøllj Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 hvor finner jeg en god side å sjekke etter Far Cry 3 stream? Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 (endret) Får håpe det kommer en patch på torsdag som gjør at DirecX 11 fungerer. Edit: Selv å trykke escape for å komme til menyen medfører at bildet fryser og mission over. Virker som om de ikke liker at folk spiller før tida! Tydelig at man trenger en day one patch for å få spillet til å fungere i det hele tatt. Sikkert for å irritere piratene, men jeg er jo ikke én av dem. Endret 27. november 2012 av Dellers Lenke til kommentar
Avean Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Får håpe det kommer en patch på torsdag som gjør at DirecX 11 fungerer. Edit: Selv å trykke escape for å komme til menyen medfører at bildet fryser og mission over. Virker som om de ikke liker at folk spiller før tida! Tydelig at man trenger en day one patch for å få spillet til å fungere i det hele tatt. Sikkert for å irritere piratene, men jeg er jo ikke én av dem. 0_o hvordan spiller du det da ? Er jo ikke sendt ut enda. Lenke til kommentar
Inhabil Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 0_o hvordan spiller du det da ? Er jo ikke sendt ut enda. Selvsagt er han pirat, når han sier han ikke er det.. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Elkjøp sendte på lørdag, så det kom idag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 ikke noe må vente til release dag ala steam opplegg altså? Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Vel, fikk jo installert det og åpna det, men det er tydelig at det ikke fungerer enda. Kommer også opp melding om at spillserverne ikke er oppe enda osv. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Ja ja. Kom hjem fra jobb og der lå det melding fra postmannen om at en pakke var for stor for postkassen, og den kunne hentes på lokale postkontor etter 15:00. Ilte så ned på posten senere på kvelden og der hadde de ikke fått inn noe pakke til meg. Så den lever sitt eget liv i en eller annne postbil på bygda. Alternativt så sitter det en sleip postmann og installerer Far cry 3 insane edition. 3 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Tror jeg kommer til å kjøpe spillet, mest pga video'n til TB. Digger at han faktis spiller på PC og ikke en Xbox/PS3. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Da var det mulig å pre-loade fra Steam, åpnet vel rundt midnatt kan jeg tenke meg, jeg så det ikke før nå hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå