N. Tveranger Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Opplevde nettopp at en dude stod inni en stor stein og skjøt på meg, umulig å ta den karen... Lenke til kommentar
Vice Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Spilte coop en gang med en kar som brukte cheat, Regner med at cheaten funker like greit i vanlig multiplayer også. Cheaten besto i at han hadde ubegrenset ammo og beveget seg vanvittig fort. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Jeg kom også med det. Fikk cheaten selv på den runden. Gikk ut rett etterpå siden jeg ikke liker cheats i online. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Hvordan får jeg de 6 singleplayer-missions jeg betalte for når jeg kjøpte dlc? Har fått varsel om at den er i spillet, men oppdragene er ikke der. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Merkelig, opplevde nylig at alle (regner jeg med) hadde ubegrenset med ammo i coop. Granater sto på 9 hele tiden og man kunne spamme uten å gå tom. Men hastigheten var den samme. Veldig rar bug. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Merkelig, opplevde nylig at alle (regner jeg med) hadde ubegrenset med ammo i coop. Granater sto på 9 hele tiden og man kunne spamme uten å gå tom. Men hastigheten var den samme. Veldig rar bug. Du spilte med en som hadde hack Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Alltid sjarmerende hvordan disse hackene til folk fungerer hos alle andre. Jeg synes det er utrolig at ikke spillet selv eller serverne hos Ubisoft og alle andre (det er jo det samme i alle spill som har coop eller online) fanger opp at ting er helt på bærtur. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Flere som syns spillet er litt for lett? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Er du på Warrior? Survivor selv, er ikke alt for vanskelig. Er dog kun på nordøya enda. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Hvordan får jeg de 6 singleplayer-missions jeg betalte for når jeg kjøpte dlc? Har fått varsel om at den er i spillet, men oppdragene er ikke de Noen som vet? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 (endret) De skal være merket av på kartet. Én av dem er en liten ape. Kanskje du har glemt å taste inn koden i menyen dersom de ikke finnes på kartet. Endret 21. januar 2013 av Vice Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 (endret) De skal være merket av på kartet. Én av dem er en liten ape. Kanskje du har glemt å taste inn koden i menyen dersom de ikke finnes på kartet. Jo, har de. Men det står at jeg må gjøre de første oppdragene med dennis først får å få låst opp. Den med apen er fra en annen pakke. Det var visst den med apen. Beklager. Endret 21. januar 2013 av EveryGameGamer Lenke til kommentar
Blazer Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Er du på Warrior? Survivor selv, er ikke alt for vanskelig. Er dog kun på nordøya enda. treig eller ? har rundt hele spillet 2 ganger alerede.. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Er du på Warrior? Survivor selv, er ikke alt for vanskelig. Er dog kun på nordøya enda. Jeg spiller selvfølgelig på høyeste vanskelighetsgrad. Det ble dog litt vanskeligere når jeg skrudde av alt som var mulig å skru av i menyen, så nå vet jeg ikke om fiender ser meg før de skyter eller jeg hører at de ser meg etc. Lenke til kommentar
chevyz28 Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Hvor kjøper man Deluxe bundle DLC? Finner det ikke på uplay strore. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Hva spiller du det på? Konsoll er det bare å laste ned på ingame store. Lenke til kommentar
chevyz28 Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Hva spiller du det på? Konsoll er det bare å laste ned på ingame store. Åh glemte å opplyse det. Pc versjon. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Vet ikke hvor du finner den, men det er vel bare å lete Lenke til kommentar
kremt Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 treig eller ? har rundt hele spillet 2 ganger alerede.. Å runde er nå en ting, 100 % er noe annet. Er på 66 % nå. Så startet jeg først på nyåret også for jeg måtte fullføre andre spill før jeg begynte på dette. Er ikke akkurat morsomst å bare frese gjennom historien, deretter er det jo minimalt å gjøre. Har brukt mye tid rundt på øya med diverse oppgaver som skyting av fugler, knivkast, poker (her flyr timene fort) osv. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Med den nye DLC-en er det jo enda flere oppdrag. + Et par våpen og nye dyr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå