Gå til innhold

FarCry 3 tråden!


Anbefalte innlegg

Kom etter hvert videre etter noen forsøk. Plutselig etter å ha brent de to første åkrene, stod det at alle fem var brent og jeg kunne komme meg ned til havna og sprenge båten...

Helt klart en hang up i spillet, men glad for å komme videre. Var på nippet til å starte alt en gang til.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En ting jeg vil ha, er at utposter reserver seg (en option), eller at piratene tar over igjen osv. Da ville man hatt en grunn til å fortsette, siden det er kjedelig når det er fredelig. Håper det kommer i en senere patch eller dlc. Da vil jeg i hvertfall kjøpe det.

 

+ mulighet for å skru av absolutt all HUD, og starte på nytt med "outpost mode". Altså uten main story, og med utposter og overta og kjempe mot pirater etc og pirater kan ta igjen

Lenke til kommentar

har foreløbig planlagt å kjøpe far cry 3 etterpå, når kompisen som skal bli med står opp :p men lurte på om noen andre som har det til ps3 opplever noe plagsom hakking i spillet? har søkt litt rundt, men vill helst ha svar ifra brukere og ikke sånne anmeldere :p

Jeg har spilt det på PC og PS3 og har ikke merket noe hakking i spillet. Mulig det kommer noen små spikes i blandt, hvertfall på pc utgaven, men jeg klarer ikke legge merke til ting som ikke er plagsomt :p
Lenke til kommentar

Ble ferdig med spillet i går og er vel ikke akkurat super imponert. Spill verden og grafikk er veldig bra, det er nok dem fleste enige med.

 

Men det er fortsatt bare et helt vanlig fps spill som en har sett hundrevis av ganger tidligere. Og det kan være greit det men jeg forventet at spillet leverte en bra historie, noe det ikke gjør. I starten av spillet så er spillet godt pakket inn i en historie og en får se hvor gal Vaas faktisk er.

 

En hører hvordan Jason Brody går fra panikk av å drepe noen til å begynne å bli litt små gal.

 

Derfor er det så utrolig synd spillet litt ca midt ut bare punkterer, dem kunne gjort så mye mer ut av Vaas figuren og hvordan Jason Brody forandrer seg etter å drepe haugevis av bad guys. Det er som utviklerne bare gikk tom for ideer og forandret spillet som i starten var historiedrevet og kunne appellere til voksne spillere og skrudde ned hele opplevelsen ned til et typisk fjortis fps spill.

 

Spillet får 4 av 6 fra meg, et utrolig bra utgangspunkt som Ubisoft roter bort.

Lenke til kommentar

Jeg synes det var greit at vi ble kvit Vaas rundt midtveis. Greit at han skulle være "klin gærn", men han ble bare mest slitsom etterhvert. Det som imponerer mest med spillet er spillmekanikken for min del. Mye variasjon og sideoppdrag, selv om alt dette nærmest er hentet rett ut fra siste "Assassins Creed". Det som "punkterte" det litt for meg var at det gikk relativt fort å makse ut alt av utstyr og penger. Etterhvert ble det da bare irriterende å loote fordi jeg hele tiden gikk tom for penge/loot plass. Og det fantes heller ikke noen måte å bare kaste fra seg absolutt alt man hadde i ryggsekken. Men alt i alt ett av årets beste og mest fornøyelige SP spill.

Har i det siste også spilt litt CO-OP og det var faktisk ganske artig. Da SP delen var slutt så husket jeg en entry jeg leste i håndboka som het "The Astrid Incident". FIkk et par andre referanser til den også så jeg lurte på om jeg hadde gått glipp av en vesentlig del ett eller annet sted. Men det viste seg å være historien til CO-OP delen.

Lenke til kommentar

Det er mange her som sammenligner en del aspekter ved FC3, med AC3. Jeg har aldri spillt noen av Assasins Creed-spillene, men "tomrommet" etter jeg nå har fullført FC3 gjør at jeg får lyst til å prøve det. Er det nødvendig å ha prøvd de to andre spillene, eller vil en gjennomsnittlig "gamer" kunne hoppe inn i det relativt greit?

Lenke til kommentar

Det er mange her som sammenligner en del aspekter ved FC3, med AC3. Jeg har aldri spillt noen av Assasins Creed-spillene, men "tomrommet" etter jeg nå har fullført FC3 gjør at jeg får lyst til å prøve det. Er det nødvendig å ha prøvd de to andre spillene, eller vil en gjennomsnittlig "gamer" kunne hoppe inn i det relativt greit?

Helt greit å hoppe rett i det. Jeg testet såvidt bare Assassins Creed 1, ellers har jeg ikke spilt noe i serien. Funket helt fint for meg å starte rett på 3'ern.

 

Jeg så med kikkert på en av øyene man ikke kunne gå til, og jeg så detaljerte veier, trær og alt mulig på dem. Er dette bare for at det skal være mer virkelig, eller kan kanskje en fremtidlig dlc unlocke de øyene? I så fall hadde det vært awesome.

Kan jo tenkes at det er på de øyene at CO-OP delen foregår, kjente meg ikke igjen noen steder da jeg spilte COOP'en til tross for at det foregår på samme øygruppe. (Men virker litt rart om de lastes inn i SP delen. ) Men en DLC hadde vært kjempebra.
Lenke til kommentar

Helt greit å hoppe rett i det. Jeg testet såvidt bare Assassins Creed 1, ellers har jeg ikke spilt noe i serien. Funket helt fint for meg å starte rett på 3'ern.

 

Kan jo tenkes at det er på de øyene at CO-OP delen foregår, kjente meg ikke igjen noen steder da jeg spilte COOP'en til tross for at det foregår på samme øygruppe. (Men virker litt rart om de lastes inn i SP delen. ) Men en DLC hadde vært kjempebra.

Jeg vet ikke om man kan se coop i sp, men på kart er de bare en liten øy. De jeg snakker om, er rundt hele øya og kjempestore. Det er disse jeg også snakker om. Hvis du ser en trailer fra ubisoft, kan du se hvor du finner coop.
Lenke til kommentar

 

Derfor er det så utrolig synd spillet litt ca midt ut bare punkterer, dem kunne gjort så mye mer ut av Vaas figuren og hvordan Jason Brody forandrer seg etter å drepe haugevis av bad guys. Det er som utviklerne bare gikk tom for ideer og forandret spillet som i starten var historiedrevet og kunne appellere til voksne spillere og skrudde ned hele opplevelsen ned til et typisk fjortis fps spill.

 

Spillet får 4 av 6 fra meg, et utrolig bra utgangspunkt som Ubisoft roter bort.

Når jeg tenker etter så er jeg i grunn litt enig, og måten du beskrev det på minnet meg faltosk om crysis :p knall start, men svak slutt :(

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Etter mange uker har jeg endelig tatt opp spillet igjenn og rundet det.

Tenk hvis dine valg på FC3 hadde gjort noen endring i Far Cry4(?) storyen.

Må vi jo tenke på "I have powerfull friends who will hunt you".

Vel på det ene valget

drar du fra øya

, og på det andre valget

Dreper citra deg etter du har befruktet henne

. Så jeg tviler på at det skjer :p Personlig så er det den verste endingen jeg har sett i et spill.

Lenke til kommentar

Vel på det ene valget

drar du fra øya

, og på det andre valget

Dreper citra deg etter du har befruktet henne

. Så jeg tviler på at det skjer :p Personlig så er det den verste endingen jeg har sett i et spill.

 

Besøk eller bli besøket (hvis du skjønner)

 

Men likte musikken som kom på slutten.

Lenke til kommentar

Har nylig begynt med spillet selv, er vel kommet til en 25 %. Kjøpte og installerte på lanseringsdagen men måtte fullføre Just Cause 2 først (fasit: 130 timer og 98%).

Jeg må bare si det: Fy flate for et spill FC3 er! :D

Definitivt et av de beste jeg noensinne har spilt. Intenst, levende, variert, spennende oppdrag.

Dog har jeg et par spørsmål: Hva bruker folk i video-settings? Jeg har brukt vsync 1 frame, buffering 2 frames, FOV 74. 1920x1080 high settings. Flyten er ganske dårlig vil jeg si. Hender også ganske ofte at personer eller objekter flimrer. Andre som sliter med samme? Er ganske irriterende men ikke nok til å ødelegge spillgleden. Maskinvaren jeg har bør holde greit til å dra spillet med slike settings spør du meg (3570 og 7950, begge lett OC).

Lenke til kommentar

Har nylig begynt med spillet selv, er vel kommet til en 25 %. Kjøpte og installerte på lanseringsdagen men måtte fullføre Just Cause 2 først (fasit: 130 timer og 98%).

Jeg må bare si det: Fy flate for et spill FC3 er! :D

Definitivt et av de beste jeg noensinne har spilt. Intenst, levende, variert, spennende oppdrag.

Dog har jeg et par spørsmål: Hva bruker folk i video-settings? Jeg har brukt vsync 1 frame, buffering 2 frames, FOV 74. 1920x1080 high settings. Flyten er ganske dårlig vil jeg si. Hender også ganske ofte at personer eller objekter flimrer. Andre som sliter med samme? Er ganske irriterende men ikke nok til å ødelegge spillgleden. Maskinvaren jeg har bør holde greit til å dra spillet med slike settings spør du meg (3570 og 7950, begge lett OC).

Spillet krevr mye! Har alt på fullt og 3 skjermkort er på over 90% load. Det sier noe. Skaleringen fra mellom 1 kort og 3 er også bra. cpu kjører jeg på 4800

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...