Gå til innhold

FarCry 3 tråden!


Anbefalte innlegg

Jeg testet nå, og man må skinne noe eller gjøre noe i spillet. Det holder ikke å kjøre fra A til B, hvis man ikke plukker opp noe som helst, eller f.eks. handler våpen. Når det er sagt, så gjør de fleste handlinger at spillet lagrer seg. Steam viser nok at altfor høyt tall ettersom den, som Zork skriver, viser den totale tiden spillet har kjørt på pcen din, inkludert tid i menyer osv. Selve klokken i spillet viser litt for lite på grunn av lagringsmetodene. Men det er svært usannsynlig at det er snakk om mer enn et par prosent. Såvidt jeg kan se, trigger de aller fleste reelle handlinger ny lagring, og død resetter ikke timeren.

 

Da er det mye mer sannsynlig at det virker som om man har spillt mer enn man faktisk har. Jeg har fortsatt liten tro på at f.eks. Doffyduck har over 50 timer spilletid uten å kunne vise til screenshot av played time i spillet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje jeg, over tid. Har gjort det meste, utenom relics og selvsagt en hel del kister. Kan være jeg samler opp resten over de neste månedene, men det er ikke noe overordnet mål jeg virkelig jobber for.

Men før man trofé for kister eller går det på stats? Har ikke sett det og kan ikke sjekke må siden jeg ikke har tilgang til spillet atm.
Lenke til kommentar

Jeg tror ikke du får noe som helst, og jeg tror ikke kistene teller på prosenttelleren. Jeg bare nevnte at jeg har en del kister igjen, nettopp pga. dette. :) Pluss, det er mye lettere å tjene penger (om jeg trenger det) på skytespill eller poker.

Ja, er jo det. Og spesielt poker er veldig godt gjennomført. Har brukt flere timer på det. Har tapt masse, men en gang klarte jeg å vinne $5500 i en runde :)
Lenke til kommentar

Ja, er jo det. Og spesielt poker er veldig godt gjennomført. Har brukt flere timer på det. Har tapt masse, men en gang klarte jeg å vinne $5500 i en runde :)

Haha, de jukser jo så det suser!! Hver eneste gang jeg prøver å høyne, så kaster de seg med én gang. Hvis jeg har et par på feks. ett par i 3 så følger de opp uansett. Og på siste kortet så får en av dem ett par i 4... Men det er uansett veldig bra gjennomført. Eneste grunnen til at jeg fortsatte å spille var pga. achievement "Poker Night" win the poker game, men etter å ha vunnet hele dritten så skjønte jeg at det var bare en del av story mission..
Lenke til kommentar

Haha, de jukser jo så det suser!! Hver eneste gang jeg prøver å høyne, så kaster de seg med én gang. Hvis jeg har et par på feks. ett par i 3 så følger de opp uansett. Og på siste kortet så får en av dem ett par i 4... Men det er uansett veldig bra gjennomført. Eneste grunnen til at jeg fortsatte å spille var pga. achievement "Poker Night" win the poker game, men etter å ha vunnet hele dritten så skjønte jeg at det var bare en del av story mission..

De jukser ikke. Det er sånn poker er. Man kan late som om man har bra kort, for så å høyne masse og folk kaster seg. Og da kan du vinne ved å lyve. Selvsagt en risiko da.
Lenke til kommentar

Jeg er klar over hvordan poker er, men her virker det som om motstanderne hele tiden vet nøyaktig hvilke kort jeg sitter med samt hvilke kort som ligger i bunken. Og det er mildt sagt irriterende.

Ja, du har rett der, men sånn er det med AI (artificially intelligence). De er ikke så godt utviklet at de skal være mer som en "real person", men de er på god vei, men de vil aldri være helt realistiske. I så fall er det mange mange år til.
Lenke til kommentar

Føler desverre AI har stått på stedet hvil de siste 10 årene. Håper det blir fokus på dette igjen til fordel for grafikk og tjohei.

Enig. Grafikk er ikke like viktig for meg som ikke har råd til bedre enn konsoll, og konsollene er så utdaterte uansett, så da kunne folk like så godt laget bedre AI til spillene. Men AI'en i far cry ble jeg faktisk ganske imponert av.
Lenke til kommentar

Hvem går for å klare 100%?

Already done. Halvannen uke sida ihvertfall, inkludert alle kister på kartet. Kistene er jo ikke nødvendig for hverken 100% eller noe annet, men om man allikevel skal finne alle relics er det ikke så store omveier for å raske med seg kistene. Problemet er bare at det er så mange at man får for mye penger til slutt...

Med det sagt er jeg griselei av at det praktisk talt er ingen belønning for å finne alt mulig dill og gjøre alt mulig dall i spill. Jeg "må" som regel fullføre spill 100%, og synes jeg kunne fått noe igjen for det. Både GTA og Assassin's Creed har gjerne latterlig mye fjas å gjøre som tar lang tid og er småkjedelig, og man får ikke noe igjen for det. Jeg skjønner ikke helt hvorfor man putter sånt noe i spill når det ikke har noen som helst mening.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Fant ut at jeg skulle spille igjennom FC på nytt. Men nå skal jeg etterlate nesten alle outpost til etter jeg er ferdig med main story.

Og nå har jeg skikkelig lyst å bruke Ripper igjennom hele spillet (favorittvåpen sammen med Z93). Dog selv om jeg har fullført 7 av Rakyat prøvelsene (trenger bare 6), så står det at jeg bare har gjort 4 av 12. Må man ha highest score for å fullføre de og få Ripper'en? Topper listen på et par av dem, og ligger på 2 og 3 plass på resten.

Lenke til kommentar

En ting jeg vil ha, er at utposter reserver seg (en option), eller at piratene tar over igjen osv. Da ville man hatt en grunn til å fortsette, siden det er kjedelig når det er fredelig. Håper det kommer i en senere patch eller dlc. Da vil jeg i hvertfall kjøpe det.

 

+ mulighet for å skru av absolutt all HUD, og starte på nytt med "outpost mode". Altså uten main story, og med utposter og overta og kjempe mot pirater etc og pirater kan ta igjen

Endret av EveryGameGamer
Lenke til kommentar

Hei

Spiller for andre gang og står fast i oppdraget hvor man brenner narkoåkere.

Brenner alt og skyter alle, men så står det at jeg har 4 åkere igjen. Prøver på nytt å brenne åkere, men til ingen nytte.

Velger til slutt å dø. Da starter jeg ved forrige sjekkpunkt og plutselig står det at jeg har 2 åkere igjen. Spillet registrerer tydeligvis ikke hva jeg har gjort mens jeg spiller.

Fortsetter å brenne de 2 siste åkrene, men dette registreres aldri. D.v.s. jeg kommer ikke videre.

Uansett hva jeg gjør, står det fortsatt igjen 2 åkere å brenne...

Noen forlag til løsning??

Lenke til kommentar

Husker ikke, men kunne det ha noe med å skyte tønner å gjøre?

Selv sliter jeg med å få sprengt satelittantenna. Kommer så mange å skal skyte meg etter sprengladningen er plassert...

Har skutt på alt, også tønner. Jeg ser åkrene brenner, men de blir ikke "registrert" brent. Har også starta hele oppdraget på nytt. Var ikke disse problemene første gang jeg spilte, så det er helt klart et eller annet feil nå av en eller annen grunn...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...