aleksanderro Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Har selv møtt på ca 15 slanger. Lenke til kommentar
chevyz28 Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Skal man skyte slangene? Får man brukt de til noe? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Kan skyte de ja, men du får vel ikke brukt de til noe som helst. Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Svarte! Synd jeg annonserte at dette var ønsket under treet i år.. Hadde kjøpt det med en gang om jeg hadde sjansen.. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Er i hvert fall ett sideoppdrag hvor man møter ganske mange slanger, men til vanlig ikke noe stort problem. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 (endret) Er i hvert fall ett sideoppdrag hvor man møter ganske mange slanger, men til vanlig ikke noe stort problem. Var ikke det main? Hvertfall en jeg husker han karen som har en av disse damene dine som slave drar deg med for å finne en sak, hvor jeg snublet over hvertfall 5 slanger. Endret 14. desember 2012 av Vizla Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Var ikke det main? Hvertfall en jeg husker han karen som har en av disse damene dine som slave drar deg med for å finne en sak, hvor jeg snublet over hvertfall 5 slanger. Det der ringte ingen bjelle for meg. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Var ikke det main? Hvertfall en jeg husker han karen som har en av disse damene dine som slave drar deg med for å finne en sak, hvor jeg snublet over hvertfall 5 slanger. Tror nok ikke det var en av damene du... Det var vel Oliver Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Tror nok ikke det var en av damene du... Det var vel Oliver *host* Det er fullt mulig Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 *host* Det er fullt mulig Uansett, enten det er slanger eller ei, er det et awesome spill Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 fullførte akuratt spillet. skuffa over slutten, men resten av spillet er kanonbra. synd det ikke er noen flere fiender å jakte på. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Er flere steder de vil fortsette å spawne, men litt kjipt å ta ut de fire samme folka hver gang. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Uansett, enten det er slanger eller ei, er det et awesome spill Godt å høre, går innom game imorgen og plukker med meg en kopi! takker for svar Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Noen som vet om det vil bli noen historie-tilleggspakker? Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 faen, jeg høyreklikket på slutten! Siste save er typ 15 timer tilbake, faen så idiotisk Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 (endret) faen, jeg høyreklikket på slutten! Siste save er typ 15 timer tilbake, faen så idiotisk youtube er din venn.Forøvrig påtide med pause kanskje om du har spilt 15 timer i strekk Og er det ikke autosave i spillet? Endret 15. desember 2012 av SniKaZ Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Den saver hele tiden og man kan ikke gå tilbake, det er nok problemet. Jeg reinstallerte Far Cry 1 i dag og spillte det litt. Fy for en annerledes vanskelighetsgrad! Jeg spiller på Easy og har dødd rundt 10-15 ganger allerede. Livet forsvinner fort og det er nokså langt mellom medipacks. Run & gun funket veldig dårlig. Jeg er virkelig sjokkert over forskjellen i vanskelighetsgrad. Jeg spillte Far Cry 3 på normal, og dødde ikke særlig mange ganger. Lenke til kommentar
Doffyduck Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Elsker dette spillet, men normal er dritt, startet på nytt etter 2 timer. Er imponert over spillet selv om det ikke er min fav motor så har de gjort underverker. Op i en annen tråd som hakket løs på Far Cry 3 vil kunne få mye støtte fra meg generelt i 90%, men hakkekyllingen var skivebom , sorry. Lenke til kommentar
Doffyduck Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Største feilen er at det ikke er lagt opp til normal gameplay!, jeg elsker at du starter med nye ark hvis failure lol, call of shit har satt sitt preg på en generasjon ser det ut som Jeg saver ikke, er redd for å gå glipp av ny variasjon av mine egne feil. Har mine egne tester i Cryengine bedre grafikk?, yep!, men ai ai har dette spillet sjel... Lenke til kommentar
Seal Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Noen som vet hvordan man får gjort de oppdragene som fulgte med i Insane Edition? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå