Gå til innhold

FarCry 3 tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fader som jeg skvetter av disse krokodillene. Var på et sideoppdrag hvor jeg var helt sikker på å bli angrepet, likevel skvetter jeg så jeg holder på å få hjertestopp :p

Er ikke en person som blir redd av ting i spill, men holy shit som jeg skvatt i ene oppdraget krokodillen plutselig kom. Satt seriøst å hyla i 10 sek. Ikke nødvendigvis fordi det var skummelt, bare at det var så absolutt ikke forventa der jeg tenkte å ta en helt vanlig svømmetur :p

Lenke til kommentar

Er ikke en person som blir redd av ting i spill, men holy shit som jeg skvatt i ene oppdraget krokodillen plutselig kom. Satt seriøst å hyla i 10 sek. Ikke nødvendigvis fordi det var skummelt, bare at det var så absolutt ikke forventa der jeg tenkte å ta en helt vanlig svømmetur :p

 

hyla du virkelig i hele 10 sekunder ? dumt du ikke fikk det på tape :p har hatt mine skvett øyeblikk jeg og... men hyling er ikke helt meg hehe.

Lenke til kommentar

hyla du virkelig i hele 10 sekunder ? dumt du ikke fikk det på tape :p har hatt mine skvett øyeblikk jeg og... men hyling er ikke helt meg hehe.

Ikke langt ifra. Ble hvertfall en god pause etter det oppdraget. Var helt skjelven. Vet ikke hvorfor jeg skvatt så mye engang, siden jeg ikke er lettskremt i heletatt :p
Lenke til kommentar

Noen som vet en måte å komme seg ned i hulen der resten av vennene dine var etter at de har dratt? Er stuck på 119 relics og irriterer meg grenseløst at jeg ikke finner en måte å nå denne på.

Da tror jeg du er f*cked, dessverre. Igrunn særdeles klønete lagd i tilfelle. Relics og sånn er jo gjerne sånn folk samler på etter de er ferdig med spillet (selv om jeg gjorde det i forkant for min del). De burde hatt en mulighet til å spille missions igjen, sånn som i Assassin's Creed.

Lenke til kommentar

Relic hunting var det siste på lista mi, så begynte ikke å se så mye etter dem før jeg kom meg til den andre øya. Man skal vel ikke tilfeldigvis tilbake til hulen i løpet av de siste 5-6 oppdragene?

 

Edit:

Er egentlig bare samme F nå. Fant ut at spillet ikke lagret i stad selv om det sto "Lagrer...." i 10 min, og når den forsvinner så gjelder det tydeligvis ikke. Kan vel egentlig ikke forvente noe annet Ubisoft-spill lenger.

Endret av Handsome Robert
Lenke til kommentar

Har et spørsmål om spillet! Vurderer sterkt å kjøpe det, lest mye bra om det. Men har en slange-fobi som ikke ligner noe! Er det mange slanger i spillet ? hvordan er de i miljøene osv ? Høres ut som en liten bagatell, men klarer ikke riste fra meg slike ting. Kom meg dog igjennom Mgs3 Snake Eater og Re4.

Lenke til kommentar

Har et spørsmål om spillet! Vurderer sterkt å kjøpe det, lest mye bra om det. Men har en slange-fobi som ikke ligner noe! Er det mange slanger i spillet ? hvordan er de i miljøene osv ? Høres ut som en liten bagatell, men klarer ikke riste fra meg slike ting. Kom meg dog igjennom Mgs3 Snake Eater og Re4.

 

Nei, du møter på en ganske tidlig i spillet, men ellers så tror jeg kanskje jeg møtte på en eller to til iløpet av resten av spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...