KatrinaS Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Fader som jeg skvetter av disse krokodillene. Var på et sideoppdrag hvor jeg var helt sikker på å bli angrepet, likevel skvetter jeg så jeg holder på å få hjertestopp Og første gang jeg skulle jakte villsvin. Det var skummelt det Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Hva heter introsangen i "samarbeid"? Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Fader som jeg skvetter av disse krokodillene. Var på et sideoppdrag hvor jeg var helt sikker på å bli angrepet, likevel skvetter jeg så jeg holder på å få hjertestopp Er ikke en person som blir redd av ting i spill, men holy shit som jeg skvatt i ene oppdraget krokodillen plutselig kom. Satt seriøst å hyla i 10 sek. Ikke nødvendigvis fordi det var skummelt, bare at det var så absolutt ikke forventa der jeg tenkte å ta en helt vanlig svømmetur Lenke til kommentar
Blazer Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Er ikke en person som blir redd av ting i spill, men holy shit som jeg skvatt i ene oppdraget krokodillen plutselig kom. Satt seriøst å hyla i 10 sek. Ikke nødvendigvis fordi det var skummelt, bare at det var så absolutt ikke forventa der jeg tenkte å ta en helt vanlig svømmetur hyla du virkelig i hele 10 sekunder ? dumt du ikke fikk det på tape har hatt mine skvett øyeblikk jeg og... men hyling er ikke helt meg hehe. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Hadde besøk av en venn i sta. Han hadde nettop vært innom en fiendtlig utpost, og løp mot vannet for å redde seg selv. Han stupte rett uti munnen til krokodillen og han freaket ut. Jeg blir ikke like skremt i spillet lenger, men det var hans første erfaring med spillet Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Er savegame filene lageret på nettet via uPlay? Skal formatere og lurer på om jeg må ta backup av savegame filer? Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 De skal ligge på nettet ja, så lenge du har hatt Uplay i online-modus når du har spilt. Ingen fare med andre ord. Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 hyla du virkelig i hele 10 sekunder ? dumt du ikke fikk det på tape har hatt mine skvett øyeblikk jeg og... men hyling er ikke helt meg hehe. Ikke langt ifra. Ble hvertfall en god pause etter det oppdraget. Var helt skjelven. Vet ikke hvorfor jeg skvatt så mye engang, siden jeg ikke er lettskremt i heletatt Lenke til kommentar
Vice Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 De krokodillene er ganske lett å bli litt skremt av ja. Blir ytterst sjeldent skremt i spill men første gang jeg traff på en krokodille skvatt jeg ganske bra. Skikkelig WTF?! Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Ikke bare jeg som har blitt skremt av krokodillene ja! Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Jeg syns de haiene også kan være litt skumle, særlig når man vrakdykker. Lenke til kommentar
Handsome Robert Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Haha, krokodillene ja. En gang skulle jeg hoppe av en vannskuter i fart, og ikke mer enn sekunder etter jeg treffer vannet så hopper en på meg, sjeldent jeg har blitt så skremt av et spill. Lenke til kommentar
Handsome Robert Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Noen som vet en måte å komme seg ned i hulen der resten av vennene dine var etter at de har dratt? Er stuck på 119 relics og irriterer meg grenseløst at jeg ikke finner en måte å nå denne på. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Whiner litt her også jeg.. Hos meg låser spillet seg fullstendig når man helt i starten rømmer inn i skogen, og skal klarte opp den lille skrenten. Har testet 4 ganger nå, og det svartner snart for meg. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Noen som vet en måte å komme seg ned i hulen der resten av vennene dine var etter at de har dratt? Er stuck på 119 relics og irriterer meg grenseløst at jeg ikke finner en måte å nå denne på. Da tror jeg du er f*cked, dessverre. Igrunn særdeles klønete lagd i tilfelle. Relics og sånn er jo gjerne sånn folk samler på etter de er ferdig med spillet (selv om jeg gjorde det i forkant for min del). De burde hatt en mulighet til å spille missions igjen, sånn som i Assassin's Creed. Lenke til kommentar
Handsome Robert Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 (endret) Relic hunting var det siste på lista mi, så begynte ikke å se så mye etter dem før jeg kom meg til den andre øya. Man skal vel ikke tilfeldigvis tilbake til hulen i løpet av de siste 5-6 oppdragene? Edit: Er egentlig bare samme F nå. Fant ut at spillet ikke lagret i stad selv om det sto "Lagrer...." i 10 min, og når den forsvinner så gjelder det tydeligvis ikke. Kan vel egentlig ikke forvente noe annet Ubisoft-spill lenger. Endret 12. desember 2012 av Handsome Robert Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 En ting jeg er veldig misfornøyd med. Jeg liker ikke musikken i free roam, så jeg deaktiverer den. Men da er det ikke musikk på radio i bil eller i pokersalen. Dette irriterer meg skikkelig da jeg må gå i innstillinger for å bytte hele tiden. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Har et spørsmål om spillet! Vurderer sterkt å kjøpe det, lest mye bra om det. Men har en slange-fobi som ikke ligner noe! Er det mange slanger i spillet ? hvordan er de i miljøene osv ? Høres ut som en liten bagatell, men klarer ikke riste fra meg slike ting. Kom meg dog igjennom Mgs3 Snake Eater og Re4. Lenke til kommentar
Ares42 Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Har et spørsmål om spillet! Vurderer sterkt å kjøpe det, lest mye bra om det. Men har en slange-fobi som ikke ligner noe! Er det mange slanger i spillet ? hvordan er de i miljøene osv ? Høres ut som en liten bagatell, men klarer ikke riste fra meg slike ting. Kom meg dog igjennom Mgs3 Snake Eater og Re4. Nei, du møter på en ganske tidlig i spillet, men ellers så tror jeg kanskje jeg møtte på en eller to til iløpet av resten av spillet. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Jeg har bare møtt på en slange, og da hopper den på deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå