Dr.Peedee Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Desverre tviler jeg på at de noen gang vil røre den fryktelige netkoden som brukes i MP(Ref. laggere har en ekstrem fordel), og det faktum at spillet er såpass åpent at hackere fritt kan gjøre stort sett hva de vil med PB totalt fraværende(Virker som en bug hindrer PB i og starte i det hele tatt på en majoritet av servere). Er det multiplayer i Far Cry3? Vel vel. For de av oss som primært kjøpte det for singel player så er nyhetene om patchen fortsatt godt nytt. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Mulig noen har spurt før, men hvordan endrer jeg språk fra Norsk til Engelsk? Skrift altså, lyden er jo Engelsk. Er så mange dumme oversettelser. (PS3) Ellers koser jeg meg ekstremt med spillet. Utrolig fett Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 (endret) Sliter med oppdraget der man skal drepe resten av piratene der hvor man skal fly med Willis. Han dør med en gang og det er helt umulig. Alle oppdrag går utenom det fordi han er helt udugelig og jeg har prøvd i en time nå. Satt fra hard til easy, men fortsatt går det ikke Noen som kan gi meg noen tips her? Edit: Karte det endelig. Fant ut at hvis jeg la ut sensorminer til 2 heavy pirater og gunneren på den siste. Da gikk det greit Endret 9. desember 2012 av EveryGameGamer Lenke til kommentar
Handsome Robert Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Mulig noen har spurt før, men hvordan endrer jeg språk fra Norsk til Engelsk? Skrift altså, lyden er jo Engelsk. Er så mange dumme oversettelser. (PS3) Ellers koser jeg meg ekstremt med spillet. Utrolig fett Med Assassins Creed 3 var det å endre systemspråket på PS3-en til engelsk, du kan jo prøve det. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 En ting jeg ikke liker med fc3, er at knappene reagerer så treigt. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 (endret) Dobbeltpost. Beklager.. Endret 9. desember 2012 av EveryGameGamer Lenke til kommentar
r4tchet Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 En ting jeg ikke helt forstod i storien var når Hvaas stikker deg med kniven i magen, og man plutselig kommer inn i den syredrømmen og dreper han der, hvordan overlever man? Man ble jo faktisk stukket i magen med kniven... Og hvorfor dør Hvaas på ekte når jeg drepte han i en drøm eller hva det var for noe? Lenke til kommentar
Blazer Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 En ting jeg ikke helt forstod i storien var når Hvaas stikker deg med kniven i magen, og man plutselig kommer inn i den syredrømmen og dreper han der, hvordan overlever man? Man ble jo faktisk stukket i magen med kniven... Og hvorfor dør Hvaas på ekte når jeg drepte han i en drøm eller hva det var for noe? har lurt på det samme..litt merkelig.. Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 En ting jeg ikke helt forstod i storien var når Hvaas stikker deg med kniven i magen, og man plutselig kommer inn i den syredrømmen og dreper han der, hvordan overlever man? Man ble jo faktisk stukket i magen med kniven... Og hvorfor dør Hvaas på ekte når jeg drepte han i en drøm eller hva det var for noe? Du sovner ikke inn, du hallisunere før du besvimer, ETTER du har tatt Vaas, så besvimer du og våkner opp med Citra ved din side, hvor Citra har healet såret ditt. Det som jeg ikke forstår, hvorfor hadde Vaas kniven? Jason ga jo kniven til Citra... Jeg lukter en plot... Lenke til kommentar
Blazer Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Du sovner ikke inn, du hallisunere før du besvimer, ETTER du har tatt Vaas, så besvimer du og våkner opp med Citra ved din side, hvor Citra har healet såret ditt. Det som jeg ikke forstår, hvorfor hadde Vaas kniven? Jason ga jo kniven til Citra... Jeg lukter en plot... du er inne på noe der ja Citra og Vaas er jo søsken så vidt jeg har forstått ? Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 (endret) du er inne på noe der ja Citra og Vaas er jo søsken så vidt jeg har forstått ? Det er riktig. Kan også legge til at man aldri ser liket til Vaas, i tillegg åpner han øynene sine igjen rett før man besvimer. Dette kan kanskje bety at vi ikke har sett det siste til Vaas. Når Hoyt ble drept kunne man i hvert fall se liket hans etterpå. Endret 9. desember 2012 av Christiαno Lenke til kommentar
Seal Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 (endret) Det er riktig. Kan også legge til at man aldri ser liket til Vaas, i tillegg åpner han øynene sine igjen rett før man besvimer. Dette kan kanskje bety at vi ikke har sett det siste til Vaas. Når Hoyt ble drept kunne man i hvert fall se liket hans etterpå. Sant det!! Å, nå ble jeg glad! Ble faktisk skikkelig trist da han "døde", for jeg hadde håpet at de hadde gjort mye mer ut av han. Kanskje det fremdeles er håp! Og når du er inne på Hoyts død: Jeg skjønte ikke hvordan alle vaktene til Hoyt plutselig var døde. Rett før han kutter fingeren din, står de jo rett ved siden av deg og sikter med våpenet på deg.Men med en gang du går inn i denne spirituelle verdenen, er de alle døde...? Endret 9. desember 2012 av Blitsen Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Ah er så morro med sniper når du tar to samtidig Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Ja, Jason går i enrage modus og forstår ikke hva han gjør. Akkurat som å bli en varulv under en fullmåne natt. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 (endret) I det siste oppdraget valgte jeg å bli med citra Hva ville skjedd om jeg ble med vennene ? Angrer på det jeg gjorde Jeg ville redde vennene, men ikke Liza, siden hun var skikkelig bitch Endret 9. desember 2012 av EveryGameGamer 1 Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Liza? bitch? Vi to må ha spilt to forskjellige spill Du hadde nok ennå vært levende og pult Liza istedenfor Citra hadde du valgt vennene Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Liza? bitch? Vi to må ha spilt to forskjellige spill Du hadde nok ennå vært levende og pult Liza istedenfor Citra hadde du valgt vennene Haha. Angrer:p Lenke til kommentar
Seal Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Skjønner ikke hvordan dere kunne drepe Liza, og velge Citra. Var jo så tydelig at hun var en idiot... Selv syns jeg det var mer enn forstyrrende å torturere Riley. Sjelden jeg blir rørt på en slik måte av spill, men den scenen fant jeg overraskende ubehagelig. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Jeg vet. Dette spillet er det beste jeg har spilt i forhold til medfølelse og slikt. Og jeg har skikkelig dårlig samvittighet etter det jeg gjorde med vennene mine Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Fader som jeg skvetter av disse krokodillene. Var på et sideoppdrag hvor jeg var helt sikker på å bli angrepet, likevel skvetter jeg så jeg holder på å få hjertestopp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå