Gå til innhold

FarCry 3 tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan man få craftet og oppgradert alt ferdig allerede på første øya eller må man videre for å maxe for eks ammo kap? Har enda ikke kommet meg videre bla a fordi jeg har sittet stuck og spilt Texas Hold`em i flere timer nå... :p

 

PS. Svar i spoiler :)

Endret av Thoto79
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

man kan oppgradere alt ved å jakte på første øya uten å spilt et minutt av quest delen. men for maks oppgradering trenger man å fullføre jakt questa og de åpnes ved å finne radio stasjoner og frigjøre baser på den første øya

Lenke til kommentar

 

man kan oppgradere alt ved å jakte på første øya uten å spilt et minutt av quest delen. men for maks oppgradering trenger man å fullføre jakt questa og de åpnes ved å finne radio stasjoner og frigjøre baser på den første øya

 

 

Oki, thx.

 

Om noen forøvrig skulle komme over en måte og bli kvitt all blinkingen i spillet her så rop ut! Syntes det er helt meningsløst at en hvilken som helst plante skal drive med bling bling på flere hundre meters hold

Lenke til kommentar

Oki, thx.

 

Om noen forøvrig skulle komme over en måte og bli kvitt all blinkingen i spillet her så rop ut! Syntes det er helt meningsløst at en hvilken som helst plante skal drive med bling bling på flere hundre meters hold

Tror nok heller ikke det er meningen at de skal gjøre det. Ikke at jeg kan si jeg har sett noe lignende effekter. Kan ikke være at det vil bli bedre med å endre på noen grafikkinstillinger. (enten opp eller ned) Kan være en kombinasjon til at slikt skjer.

Lenke til kommentar

Tror nok heller ikke det er meningen at de skal gjøre det. Ikke at jeg kan si jeg har sett noe lignende effekter. Kan ikke være at det vil bli bedre med å endre på noen grafikkinstillinger. (enten opp eller ned) Kan være en kombinasjon til at slikt skjer.

 

Ja jo men jeg hadde satt pris på å bli helt kvitt blinkeeffekten på alt av lik, loot etc og evnt til nød bare beholdt det på mission items. Tenkte om det kanskje hadde kommet en mod som fjernet dette

Lenke til kommentar

Eller spillet som er fullt av tekniske feil?...

 

Sitter oppe på et fjell med "lyddempet skarpskytterrifle", blir oppdaget selv om jeg skyter en som står alene borte fra de andre.

 

Norsk nok for deg?

I stedet for teknisk feil, kanskje de hører hvor skuddet kommer fra. Det er ikke mulig å lyddempe en rifle med så grov kaliber noe særlig mer enn at smellet ikke er skadelig for ørene uten ørepropper eller lignende. Men lyddemperen fjerner fortsatt f.eks. rester av munningsflamme, og gir en annen lyd. Det er likevel realistisk at piratene kan høre omtrentlig hvilken retning skuddet kom fra. Dessuten ser ikke fiendene deg, de løper bare i retning av der skuddet kom fra. Hvis du dukker, vil de ikke se deg. :)

 

Edit: Men jeg testet det uansett. Det går helt fint å snipe uten at fiender i nærheten merker det. Jeg lastet opp klipp på youtube, men jeg gadd ikke komprimere det, så lastet det opp ukomprimert rett fra Fraps, og youtube bruker ekstremt lang tid på å prosessere klippet. Den er nok snart ferdig. Her er uansett linken: http://www.youtube.com/watch?v=isfNYjUSkJE

Endret av ChrisReeve
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Info om kommende patch:

 

Based on feedback from both press and fans, the Far Cry 3 production team is working on a patch that will allow you to toggle most HUD/UI elements based on player preference. The patch will also avoid issues encountered in the .dll hack that might create a mission walkthrough break (missing QTE prompts, critical information, etc;). The team is excited about how the Far Cry 3 community and fans of the game are enjoying themselves, and finding new ways to experience the Rook Islands. More news will be coming on the patch shortly…

 

http://kotaku.com/59...nnoying-pop+ups

 

Det blir bra. Finnes en del mods der ute allerede, men bra at det kommer i en offisiel patch snart.

Lenke til kommentar

Info om kommende patch:

Desverre tviler jeg på at de noen gang vil røre den fryktelige netkoden som brukes i MP(Ref. laggere har en ekstrem fordel), og det faktum at spillet er såpass åpent at hackere fritt kan gjøre stort sett hva de vil med PB totalt fraværende(Virker som en bug hindrer PB i og starte i det hele tatt på en majoritet av servere).

Lenke til kommentar

Da har jeg fullført story mission, og må si at selve historien var bra, bedre enn andre spill jeg har vært borti. Karakterene i spillet var troverdig og synes det var generelt sett gode voice-actors. Likte mange av effektene de la til i spillet, som når du blir dopet og går inn i den "drømme" verden.

 

Spillet har som sagt noen par feil, men synes at spillet gjør opp for seg med artig gameplay og god historie, ville gikk spillet en god terningkast 5.

 

 

 

Jeg valgte å redde kompisene, noen som kan fortelle hva som skjer om jeg velger å drepe de, eller velge Citra framfor vennene? Eller jeg kan kanskje bare se om jeg finner en Youtube video

 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

vis du har steam er det bare å bruke cloud save muligheten og oppdatere laptopen før du stikker avgårde med den igjen, også bare oppdatere når du kommer hjem igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...