aleksanderro Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Har du spilt veldig få spill eller? 2 Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 (endret) Liker alle referansene til andre spill under oppdragene. Har lagt merke til fire referanser foreløpig, hvorav to fra samme spillserie. Bør vel ikke nevne hvilke for ikke å spoile noe. Endret 7. desember 2012 av Dellers Lenke til kommentar
Inhabil Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Har du spilt veldig få spill eller? Beste han har spilt, men ikke 10/10 Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Hva er problemet med det? Det kan være det beste spillet han har spillt hittil, men fortsatt ikke være perfekt. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Liker alle referansene til andre spill under oppdragene. Har lagt merke til fire referanser foreløpig, hvorav to fra samme spillserie. Bør vel ikke nevne hvilke for ikke å spoile noe. Nå ble jeg spent? Skriv det i spoiler da bare Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Har du spilt veldig få spill eller? Jeg har spilt veldig mange spill, men dette synes jeg var veldig bra Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Hva heter den reggae/dubstep-sangen der hvor man skal brenne ned weed? Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Skrillex & Damian "Jr Gong" Marley - "Make It Bun Dem Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Skrillex & Damian "Jr Gong" Marley - "Make It Bun Dem Tusen takk Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 (endret) Låta passet veldig godt til den delen av spillet. Daua et par ganger, men det gjorde ikke noe. Endret 8. desember 2012 av firberblad Lenke til kommentar
r4tchet Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Noen som vet hvorfor jeg ikke finner flere jeger-oppdrag på kartet? Skulle tro jeg hadde gjort alle, men vet jeg har mange igjen... Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 De kommer etter du har tatt over utposter. 1 Lenke til kommentar
r4tchet Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Ah, selvfølgelig takker Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Så nettop denne tråden her, måtte bare melde meg inn. :3 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Låta passet veldig godt til den delen av spillet. Daua et par ganger, men det gjorde ikke noe. Hvordan døde du på den? Men det er det kuleste oppdraget jeg har spilt. Skikkelig stemning og den låta passa kjempebra Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Fort gjort å brenne ihjel i det flammehelvetet. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 (endret) Voldsomt til x-ray vision på fiendene på den sørlige øya! Går jo til helsike med stealth på outpostene da de ser gjennom alt av busker og ellers bruker 0.2 sekunder på å reagere fra flere hundre meters hold. Kommer nok til å bruke timesvis på å klare disse outpostene med takedowns. Endret 8. desember 2012 av Dellers Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Gå rundt utpostene med kameraet og få tagget ut samtlige folk der. På en eller annen måte slå av alarmen. Enten ved å slå den av manuelt eller å skyte kontrollboksen. Så kan du starte og snike deg rundt og drepe folka. Lenke til kommentar
Inhabil Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Hva er greia med silenced snipers?... Når jeg skyter enemies så ser de automatisk hvor jeg er og kommer springende Lenke til kommentar
G27 Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Nettopp kjøpt meg Far Cry 3 til PS3. Har alltid vært "i mot" shooter spill på konsoll, men siden PC'en min har aids og er utgått på dato for flere år siden, valgte jeg å slå til. Gleder meg til å få testet. Leste noe om FPS drops og lag også på konsoller, er dette et stort problem? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå