Gå til innhold

FarCry 3 tråden!

Anbefalte innlegg

Megaspoilers. Ikke les dersom du ikke er ferdig med historien!

Ble nettopp ferdig med historien. Jeg likte ikke helt det dilemmaet man får presentert på slutten der. Jeg synes det å velge å redde vennene (noe jeg valgte) er et for åpenbart valg, siden man igjennom hele spillet har kjempet for å gjøre nettopp det. Hvorfor skulle Jason da plutselig velge å drepe Liza og de andre og joine Citra?

Etter å ha sett begge sluttene på Youtube angrer jeg aldeles ikke på det valget jeg tok. Men det er interessant at man i én slutt får sympati ovenfor Citra, mens i den andre slutten viser hun seg å være verdens største hore.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Megaspoilers. Ikke les dersom du ikke er ferdig med historien!

Ble nettopp ferdig med historien. Jeg likte ikke helt det dilemmaet man får presentert på slutten der. Jeg synes det å velge å redde vennene (noe jeg valgte) er et for åpenbart valg, siden man igjennom hele spillet har kjempet for å gjøre nettopp det. Hvorfor skulle Jason da plutselig velge å drepe Liza og de andre og joine Citra?

Etter å ha sett begge sluttene på Youtube angrer jeg aldeles ikke på det valget jeg tok. Men det er interessant at man i én slutt får sympati ovenfor Citra, mens i den andre slutten viser hun seg å være verdens største hore.

Synes slutten var veeldig kort jeg, gjorde valget, kort cutscene, liten tale, så rulletekst..

Gøy hvordan den tredje siste mission stort sett funker med å bare trykke Q for health, of W for å gå framover. Fokuserte på stealth, noe de siste levlene dreit i.

Lenke til kommentar

Er helt sinnsykt mye chests hvertfall. Veldig kjedelig loot er det også. Nå har jeg ingenting mer å bruke noe særlig mer penger på og dessverre kan bare lommeboka ta 10000. :( Burde vært langt flere våpenunlocks.

Edit: Og jeg har på langt nær tatt alle chests/relics.

Endret av Vice
Lenke til kommentar

Samme her, prøver å få tatt alle radiotårn og camps samt relics og loot chests før jeg går videre med story missions. Brått tar singleplayern sikkert 50 timer, god valuta for penga :)

Det føles kanskje sånn, men tiden går nok ikke så fort. Jeg har tatt alle tårn, alle camper, alle path of the hunter, alle wanted dead, nesten alle letters of the lost, og ca. 40 relics, jeg har craftet alt og låst opp og kjøpt alle våpen, og jeg har brukt mye tid på å leke rundt på øyen. Jeg har "kun" spillt i litt over 22 timer.

Lenke til kommentar

Det føles kanskje sånn, men tiden går nok ikke så fort. Jeg har tatt alle tårn, alle camper, alle path of the hunter, alle wanted dead, nesten alle letters of the lost, og ca. 40 relics, jeg har craftet alt og låst opp og kjøpt alle våpen, og jeg har brukt mye tid på å leke rundt på øyen. Jeg har "kun" spillt i litt over 22 timer.

Ja men når jeg brukte 2 timer igår på å fange en geit så er det klart at det må beregnes noe tid til å senke Vaas... :p Men tar det alt mellom 30 og 50 timer skal jeg si megh fornøyd, er jo strengt tatt ikke noe RPG heller.

Lenke til kommentar

Endelig, fant en mod som fjerner det malplasserte minimappet som dekker nedre venstre del av skjermen. Kan fortsatt trykk M for å se det store kartet.

Link http://forums.ubi.com/showthread.php/734046-Mods-for-Far-Cry-3?p=8772455&viewfull=1#post8772455

Zipfilen fra nedlastingen pakkes ut, og de to filene (patch.dat og patch.fat) plasserers data_win32 mappen til spillet. Husk å ta back up av de to orginalfilene i denne mappen først.

Beklager hvis dette er postet før, men orket ikke lese 27 sider, og så vart eg så glad da jeg fant denne modden :)

Lenke til kommentar

Hvordan får man låst opp flere skills? Har 23 skill points som jeg ikke får brukt. Har omsider fortsatt på missions etter å ha funnet alt av kister osv. på nord-øya, men etter å ha gjort 6 til av dem får jeg fortsatt ikke låst opp noen verdens ting. Det står at jeg må gjøre flere missions, men nå har jeg jo gjort unna 10 stk uten å få låst opp mer enn jeg hadde tilgang til sist helg... Hjelper jo ikke mye om jeg må gjøre ferdig spillet før jeg får tilgang til taktiske ferdigheter :p

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Hvordan får man låst opp flere skills? Har 23 skill points som jeg ikke får brukt. Har omsider fortsatt på missions etter å ha funnet alt av kister osv. på nord-øya, men etter å ha gjort 6 til av dem får jeg fortsatt ikke låst opp noen verdens ting. Det står at jeg må gjøre flere missions, men nå har jeg jo gjort unna 10 stk uten å få låst opp mer enn jeg hadde tilgang til sist helg... Hjelper jo ikke mye om jeg må gjøre ferdig spillet før jeg får tilgang til taktiske ferdigheter :p

Skills i menyen, så dobbelt klikk på rutene?

Lenke til kommentar

Skills i menyen, så dobbelt klikk på rutene?

This. Pinlig nok må jeg selv innrømme at jeg ikke tenkte på å dobbelklikke før etter flere timer med klø seg i hue... UI`en her er jo helt umulig å ha med å gjøre, noen ganger skal det dobbelklikkes for at ting skal skje, andre ganger ikke.

Lenke til kommentar

This. Pinlig nok må jeg selv innrømme at jeg ikke tenkte på å dobbelklikke før etter flere timer med klø seg i hue... UI`en her er jo helt umulig å ha med å gjøre, noen ganger skal det dobbelklikkes for at ting skal skje, andre ganger ikke.

Tok meg en stund å forstå også, men når jeg ble forbanna nok spamma jeg bare så funka det.

Lenke til kommentar

Får man flere enn fire AR på første øya?

Har aldri vært noen FAMAS-person og begynner å bli lei av den andre auto-rifla. AK`en går det ikke an å modde, så den er kjip.

Bruker for det meste lyddempet MP5 med red-dot og ARM-sniperen.

Buen for å plukke ned det man greier uten å lage bråk når man skal ta over outposter.

Spillet kan ikke være så gøy for de som kjører all-out war og ikke bruker taktikk? Vet ikke jeg.

Jeg synes i alle fall halve jungelkrigen i spillet handler om plassering og faktisk en hel del hell.

Bruker også ganske sjeldent kjøretøy, beveger meg mest i skogholtene ved veiene, noe som gjør at en kommer ut for en del skirmisher som egner seg for bakhold. Minelegging, en høyde å sitte på for å følge med på det som skjer med magasinet fullt på ARMen hahaha.

Forresten, noen andre som opplever at MP på Xbox ikke finner servere og slikt?

Lenke til kommentar

Du får ikke flere på den første øya nei, men nesten rett etter du når den andre øya får du to nye og du kan få enda en ved å låse opp alle radiotårnene.

Vet ikke om det telles som taktikk, men pleier alltid å finne en fjelltopp i nærheten av alle utposter for så å bruke en lyddempet sniper. Får enkelt 1500 xp på de fleste av dem.

Er nå 82% inne i spillet og alt jeg mangler er rundt 80 skatter og 5-6 deler igjen av hovedoppdraget. Har hatt det veldig morsomt, og jeg liker at spillet gir deg mange forskjellige oppgaver du kan gjøre. Et av de morsomste spillene jeg har spilt i år sammen med Borderlands 2 og Kingdoms og Amalur: Reckoning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...