Telefonsvarer Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Planla ubisoft å lage en hovedperson (Vaas er vel egentlig hovedpersonen, men jeg ser på hovedpersonen som han du styrer) som folk hater? Først ditcher han alle kompisene, som snart er ferdig med båten , så fikk jeg høre på en annen side, at du i slutten må velge å enten drepe dem (vennene), eller drepe. Og det fordi Jason liker hun creepy gothic-dama og vil være badass warrior? Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Faen, etter at flere timer med spilling ikke ble lagret ser det ut ekstrainnholdet som følgte med Deluxe er borte også. Har prøvd å skrive inn koden igjen men får bare opp at den allerede er brukt! Jævlig irriterende!! Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 (endret) Når har de tenkt å fikse slik at hides fra dyr stacker i inventory? Meget irriterende at inventory fyller seg opp så fort, når de ikke stacker. Det samme gjelder andre items. Har du virkelig problemer med det? Du trenger ikke så veldig mye hide. Jeg har samlet opp ca. 50 hides i følge statistikken, og har craftet alt som kan craftes. Man trenger ikke gå rundt med nærmest ubegrensede mengder hides Og oppgraderer du sekken får du rimelig fort 64, og til slutt 96 slots i den. Hvis man kunne stacket diverse items, synes jeg bare at spillet hadde blitt mer urealistisk. Edit: Det hjelper også å veksle inn loot for penger oftere. Og som sagt, ikke bær med deg mer hides enn det du faktisk trenger til å crafte ting. Endret 5. desember 2012 av ChrisReeve Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 (endret) Virker som at det hele er porta over ifra konsoll men Far Cry serien har vel alltid vært utviklet på PC platformen så det hele er litt merkverdig. Spillet er åpenbart laget med kun en ting i tankene, consoles. Det er merkbart gjennom hele spillet. Legg spesielt merke til UI, view-distance, memory management i forhold til folk/biler/dyr som ofte forsvinner hvis du er 100-200m unna og snur deg i motsatt retning. Forsøk også gjerne å skyte noe som er på grensen av viewdistance med ARM-rifla som har max range.. Jeg likte forsåvidt spillet, men ikke noe jeg hoppet i taket for. Det hadde sine øyeblikk som var episke, men altfor mange ting som trekker ned(tenker da spesielt på alle hensyn tatt i f.t. consoles). Endret 5. desember 2012 av Vizla Lenke til kommentar
Seal Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Planla ubisoft å lage en hovedperson (Vaas er vel egentlig hovedpersonen, men jeg ser på hovedpersonen som han du styrer) som folk hater? Først ditcher han alle kompisene, som snart er ferdig med båten , så fikk jeg høre på en annen side, at du i slutten må velge å enten drepe dem (vennene), eller drepe. Og det fordi Jason liker hun creepy gothic-dama og vil være badass warrior? Jeg syns også de gjode altfor lite ut av Vaas. Han er en av de mer spennende karakterene jeg har møtt i et spill noen sinne, men man fikk jo knapt vite noe om han!! Jeg skulle gjerne sett at utviklerne la mye mer inn i historien med Vaas/Hoyt/Zitra. Utrolig skuffende akkurat det der. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Skulle også ønske Vaas var mye mer tilstede i spillet! 1 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Spillet er åpenbart laget med kun en ting i tankene, consoles. Det er merkbart gjennom hele spillet. Legg spesielt merke til UI, view-distance, memory management i forhold til folk/biler/dyr som ofte forsvinner hvis du er 100-200m unna og snur deg i motsatt retning. Forsøk også gjerne å skyte noe som er på grensen av viewdistance med ARM-rifla som har max range.. Jeg likte forsåvidt spillet, men ikke noe jeg hoppet i taket for. Det hadde sine øyeblikk som var episke, men altfor mange ting som trekker ned(tenker da spesielt på alle hensyn tatt i f.t. consoles). Viewdistance før ting blir blurry er også utrolig dårlig. Kan ikke se mer enn et par hundre meter før det blir helt tilsløret, og med sniper så ser det rimelig rart ut. Har ingen tvil i verden på at dette er et portet spill, og ikke designet et sekund med PC i baktanke. Ja det bryter litt med hva de selv mener, men det er så tydelig på alle mulige felt. Alle menyer er i tillegg håpløse å bruke mus på. Synes fortsatt det er et morsomt spill, men fordi visse tester fikk håpet mitt opp at dette var et spill med flott grafikk eller god utnyttelse på PC-platformen så ble jeg veldig skuffet. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 At de har jobba med tanke på konsoll også tviler jeg ikke på (kun idioter ville ikke gjort det), men PC-versjonen er ingen port. Assassin's Creed er typiske porter, der de sender spillet til et annet studio rett før lansering så de kan lage en PC-versjon i en fei. Far Cry 3 har hele tida hatt en PC-versjon. Strengt tatt er det flere år sida jeg så et spill som var mindre konsolltilpassa enn FC3, med unntak av Battlefield 3. Det er rett og slett for stor avstand mellom konsollene og dagens PC-er. Det blir spennende å se hvordan det blir når de nye konsollene kommer etterhvert, får håpe de har litt krutt. Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 At de har jobba med tanke på konsoll også tviler jeg ikke på (kun idioter ville ikke gjort det), men PC-versjonen er ingen port. Assassin's Creed er typiske porter, der de sender spillet til et annet studio rett før lansering så de kan lage en PC-versjon i en fei. Far Cry 3 har hele tida hatt en PC-versjon. Strengt tatt er det flere år sida jeg så et spill som var mindre konsolltilpassa enn FC3, med unntak av Battlefield 3. Det er rett og slett for stor avstand mellom konsollene og dagens PC-er. Det blir spennende å se hvordan det blir når de nye konsollene kommer etterhvert, får håpe de har litt krutt. for noe tull, hele UI ser ut som en consoll port. Er meget ubehagelig å brukes på en PC. Hadde dette vært en "pc versjon" hadde UI vært mer tilpasset/brukervennlig for mus og tastatur. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Ville vel tro at man kunne lene seg til siden også om det ikke var en konsollport. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Enig i at UI stinker konsollport. Det stinker hakket mindre enn AC3 men fortsatt er det svært ubehagelig. Hvis UI har blitt utviklet med tanke på PC så er det noen som bør få sparken. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 (endret) Ja, det er tydelig at de bare har lagd én meny for både konsoll og PC, men jeg kommer ikke på noen spill som har store forskjeller sånn på styrten. Ikke at jeg har noen problemer med det selv, det eneste jeg savner er en egen tast for å lage medisin ettersom jeg gjør det så ofte (møter så mange tigre!). Det blir litt mye unødvendig trykking i menyene generelt, de er nokså klønete. Spillet er fortsatt ingen port dog, det blir noe annet. Endret 6. desember 2012 av Dellers Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 6. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2012 Apropo UI og klønete menyer, er det bare fordi PC`en min begynner å bli old school at den må loade i ett sekund eller to bare for å få opp bildene av de forskjellige våpene når man trykker på dem i menyen eller har alle det sånn? Lenke til kommentar
Handsome Robert Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Noen som vet hvor man kan se total play time på Uplay? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Noen som vet hvor man kan se total play time på Uplay? uPlay? Hva er det? Stikker bort og kjøper nå. Gleder meg Lenke til kommentar
Handsome Robert Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Uplay er Ubisoft sin versjon av Steam. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Apropo UI og klønete menyer, er det bare fordi PC`en min begynner å bli old school at den må loade i ett sekund eller to bare for å få opp bildene av de forskjellige våpene når man trykker på dem i menyen eller har alle det sånn? Hos meg så kommer det opp på sekundet så kan være noe med PCen din ja. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Satt det inn nå. 2856 minutter gjenstår sier den. Hva slags statistikker/trophies er det i spillet? Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 6. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2012 Hos meg så kommer det opp på sekundet så kan være noe med PCen din ja. Hehe, ok regnet vel nesten med det. Er vel dessverre dags for å gå til innkjøp av ny PC snart.. Satt det inn nå. 2856 minutter gjenstår sier den. Hva slags statistikker/trophies er det i spillet? Er Uplay trophies, litt samme som archievements i Steam bare at her kan man veksle det inn i wallpapers, ekstra sidemission (faktisk!) osv. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Hva slags statistikker/trophies er det i spillet? Det meste, ser det ut som. Har ikke studert det, siden jeg ikke bryr meg så mye om å vise frem hvor mye jeg har spilt, men var alt fra treffprosent til achievement for å drepe haier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå