Gå til innhold

FarCry 3 tråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker dyrene i spillet egentlig. Var sikker på at jeg hadde full oversikt over alle dyr istad, og så et par griser og en leopard nedafor et skur jeg var i. Så ble jeg angrepet bakfra av en komodovaran som må ha fulgt etter meg en god stund. Ganske sleip kar, men jeg overlevde i det minste.

en gang satt jeg i gresset, plutselig kommer det en slik komodovaran, biter meg i leggen, og prvde å dra meg av sted! Pre veldig overasket :D

Lenke til kommentar

Noen andre som spilte i går som ikke har fått noe lagret? Skulle til å spille litt nå, men alt jeg gjorde i går er ikke laget så mange timer med oppdrag må jeg gjøre om igjen! :grumpy:

Lurer på om dette er noe Ubisoft/Uplay kødd da det samme har skjedd med meg med AC3 ett par ganger, toppen av frustrasjon.

I Steam får man ihvertfall valget om du vil loade ifra cloud eller hardisk når noe slikt skjer (da er forøvrig siste save alltid ifra hardisken virker det som), men med Uplay så er det liksom bare gone..

Lenke til kommentar

Spilte i går. Ingen problemer med lagring, fikk en melding om at synkronisering ikke kunne utføres. Klikket bare prøv igjen, og så var alt i orden. Snart ferdig med hovedstoryen tror jeg.

Selv har jeg mistet rundt 7 timer med spilling! Utrolig kjedelig å gjøre akkurat det samme om igjen når jeg nettopp har gjort det...

Lenke til kommentar

Er det sånn at loot maps man kjøper viser det samme som man vil se om man tar over radio tårn slik at det er meningsløst å kjøpe mapsa om man allerede har tatt tårnene i område?

Har ikke kjøpt noe Loot maps men kjøpte et Item Map og det viste fler Relics enn det jeg allerede hadde på kartet.
Lenke til kommentar

Å aktivere radiotårnene viser ikke hvor skatter, brev, minnekort og sånt ligger, du må gå gjennom område for at de skal dukke opp på kartet. Kjøper du et kart i butikken vises alt for det område. Det kan være greit å kjøpe det kartet som viser brev, minnekort og sånt, siden du kan få våpen ved å samle dem inn (blant annet en ny kniv for å samle brev).

Lenke til kommentar

Å aktivere radiotårnene viser ikke hvor skatter, brev, minnekort og sånt ligger, du må gå gjennom område for at de skal dukke opp på kartet. Kjøper du et kart i butikken vises alt for det område. Det kan være greit å kjøpe det kartet som viser brev, minnekort og sånt, siden du kan få våpen ved å samle dem inn (blant annet en ny kniv for å samle brev).

Gir minnekortene og alt det deg noe verdifullt? Ser så langt ut som spillet kan fullføres uten ett eneste våpen. Iallefall frem til 50% inn. Går også fint å være i ett område uten kart, kjører bare rett fram så langt det går, og løper resten.

Lenke til kommentar

Gir minnekortene og alt det deg noe verdifullt? Ser så langt ut som spillet kan fullføres uten ett eneste våpen. Iallefall frem til 50% inn. Går også fint å være i ett område uten kart, kjører bare rett fram så langt det går, og løper resten.

Sjekk statistikksjermen i pausemenyen, den viser når du låser opp neste dings. Hvit stjerne er våpen, tror jeg.

Ok, takk. Det er det billige kartet til 500,- som viser relics, brev osv og det dyre viser loot chests eller?

Ja, så det koster ikke så mye å få kartene som viser collectables.

Lenke til kommentar

Er det bare meg som har det sånn at våpenet mitt blir borte om jeg kommer i skade for å ta fiendens? Veldig irriterende all den tid jeg velger våpen jeg har bruk for. En AK-47 gjør ikke jobben til en lyddempa sniper for å si det pent.

Ja har skjedd meg noen ganger. Gamske irriterende når det skjer.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...