Gå til innhold

FarCry 3 tråden!


Anbefalte innlegg

Multiplayeren her var sannelig dårlig. Motstanderlaget er alle på kjempehøy level, vi har bare ferskinger med toppen noen få games på samvittigheten. Da har selvsagt fienden bedre våpen, UAV og what not. Ikke klarer jeg å sikte i det og ikke skjer det noe når jeg faktisk skyter på folk. Toggle ADS er heller ikke tilstede, og det er et must. 9/10 forsøk starter ikke rundene. Russiske/Polske/whatever fiender er umulige å knerte som i COD, mens de tar det på 1 skudd. Spillet henger seg på rundeslutt. På plussida er banene ganske gode.

 

Ingen av de problemene som du skriver har eg aldri sett noe til, Om du kommer inn i en lobby skjer det aldri at alle de beste er på ene laget. Og det er ikke så stor forskjell når man lvl. Eg er lvl 61 og bruker enda det første våpenet man får på spillet med en KD på 3.05.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hva skjer med at f.eks buffalo eller en tiger tåler 3 sniper skudd i hodet ? er jo utrolig teit å måtte bruke 2 ak47 magasier på en enkel tiger.

Sannelig glad jeg ikke har møtt noe stort mer enn et par varaner, en fjelløve (tror det var det ihvertfall) og hunder. Flyr utelukkende rundt med lyddempa pistol, som har mildt sagt begrensa effekt.

Lenke til kommentar

hos meg står det orginalt:

post-42975-0-10991400-1354478543_thumb.png

Samme her

den øverste linja med SLI compability bits for dx11: 0x080902F5 skal forandres til 0x0C1902F5. i innlegget til Maldo har han skrevet feil fra 0x000902F5 til 0x0C1902F5, hvor det skal istedet stå 0x080902F5. Altså feilskrevet med et 0 tall.

 

kortsagt:

 

Rett: 0x080902F5 til 0x0C1902F5

Feil: 0x000902F5 til 0x0C1902F5

Endret av Greddi
Lenke til kommentar

Jeg er ingen rakettforsker når det gjelder SLI, men jeg henta de siste beta-driverne fra Nvidia. Ser jo blant annet at det er en SLI profil for Far cry 3 der. Men, må den profilen "aktiveres" manuelt, eller gjør systemet det selv ?

Akkurat nå, så må du selv aktivere dette, ved å bruke nvidia inspector, og så må du forandre på hexverdiene slik det ble beskrevet lengre opp
Lenke til kommentar

Samme her

den øverste linja med SLI compability bits for dx11: 0x080902F5 skal forandres til 0x0C1902F5. i innlegget til Maldo har han skrevet feil fra 0x000902F5 til 0x0C1902F5, hvor det skal istedet stå 0x080902F5. Altså feilskrevet med et 0 tall.

 

kortsagt:

 

Rett: 0x080902F5 til 0x0C1902F5

Feil: 0x000902F5 til 0x0C1902F5

Funker fint med den fiksen ja! Kom hit for å si at jeg fant svaret på Guru3D, men ser nå ut til at alle vet det. ^^

 

Ahh, digg! Nå går det jo så det suser! :D

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Rart at fysikk og grafikk er bedre i Crysis når eg kunne spela det på den GAMLE pc'en eg hadde frå 2004, med Geforce 7900GT skjermkort.

 

Mens eg knapt kan spela nye spel med pcen min frå 2010 (bærbar)

 

Gamlepcen min fungerer ikkje lengre, men betyr det faktisk at sikkert kunne spelt dagens spel med min gamle pc om den var operativ?

Lenke til kommentar

Jeg har fullført storyen, og har et spørsmål jeg gjerne skulle hatt svar på.

 

 

 

Jeg valgte å redde Liza, så Citra døde. Jeg så imidlertid den alternative slutten på youtube, hvor man blir drept. Hva skjer etter dette? Fortsetter man som normalt og spawner utenfor teltet i live igjen, eller begynner man på nytt og blir tvunget til å velge å ikke drepe Liza?

 

PS: Bra tits på Citra :)

 

Lenke til kommentar

Mulig dette har blitt spurt om før, men jeg prøver å kjøre Far Cry 3 på maskinen min og det går skikkelig dårlig. Forsinka lyd, treg kontrollinput og lav fps. Noen som vet noe om hvorfor?

 

Maskin:

 

Sapphire radeon 7970 GHz edition gpu

Intel core i7 3770

16gb ram

samsung 830 ssd

 

man skulle tro at dette var en maskin som kunne kjøre far cry 3 ganske greit.

Endret av Banditsigurd
Lenke til kommentar

Mulig dette har blitt spurt om før, men jeg prøver å kjøre Far Cry 3 på maskinen min og det går skikkelig dårlig. Forsinka lyd, treg kontrollinput og lav fps. Noen som vet noe om hvorfor?

 

Maskin:

 

Sapphire radeon 7970 GHz edition gpu

Intel core i7 3770

16gb ram

samsung 830 ssd

 

man skulle tro at dette var en maskin som kunne kjøre far cry 3 ganske greit.

 

Hva med å skrive hvilke instillinger du kjører`?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...