Lykketrolling Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Skulle komme en oppdatering til PC på release. Regner med den er innstallert allerede? Det første jeg gjorde var å installere å patche uPlay, så installere og patche Far Cry. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Stemmer det, har sikkert holdt på en time med å laste ned patchen nå (etter å ha reinstallert hele spillet for å få ting på engelsk), kommet til 74%. Går ekstremt sakte. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Heh, her tok det ti minutter. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Tidligere i dag gikk det fort, men nå går det veeeldig sakte. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Forresten, noen som har spilt de ekstra oppdragene som følgte med Deluxe utgaven? Får man tilgang til de oppdragene etter man har spilt hovedhistorien, eller hvordan fungerer det egentlig? Lenke til kommentar
Blazer Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 (endret) noen som vet eller har opplevd AA ( bug ) på gtx 670 ( 6xx ) serien ? spilllet flyter som smør uten AA. mens med kun 2 X AA så får jeg massive fps drops.. ned i 10 fps ol. på 8X AA så bruker kortene kun 1600 mb. så er ikke det som er problemet. Endret 29. november 2012 av Blazer Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Har også GTX 670 og med AA så detter FPS ganske lavt ja. Men det skjer vel med de som har AMD også, eller? Uansett så syns jeg ikke AA er så viktig i Far Cry 3. Lenke til kommentar
Blazer Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Har også GTX 670 og med AA så detter FPS ganske lavt ja. Men det skjer vel med de som har AMD også, eller? Uansett så syns jeg ikke AA er så viktig i Far Cry 3. okey, bra det ikke bare er meg...men er jo litt rart at uten AA så ligger gpu bruken på 60-70% for begge og ca 1000 mb minnebruk...mens med 2X AA så øker minnebruken med kun 100 mb mens fpsen synker betraktelig..å gå fra 60fps til 10 pga 2X AA skal ikke skje...men får håpe det kommer en fiks...selv om spillet ser utrolig pent ut uten AA så er AA et stort savn Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Du kan ikke sjekke med MSI Afterburner (eller annet program som kan vise graf over FPS, samt graf over GPU-belastning) Og så kan du kanskje sjekke om det er noen sammenheng. F. eks burde jo GPU lasten stagnere rett i 100 % (ligger ofte rundt 95-100 % til vanlig). Om det viser seg at den derimot gjør det motsatte og GPUen sin belastning faller et lite øyeblikk (samtidig som når du får 10 FPS for eksempel), så kan det bety noe annet. Gjerne også sammen med alle andre grafer som spenning, frekvens, og temperatur på skjermkortet. Sånnsett er MSI afterburner et must for alle litt mer drevne, som ønsker å analysere problemer. Lenke til kommentar
Martx2112 Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Elsker den følelsen av å ta en realt CLIFF DIVE! en liten video snutt av meg: 1 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Ganske kul falleffekt må jeg si. Fikk nesten litt knip i magen. Dog svært skuffende teksturer da... Lenke til kommentar
Martx2112 Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 (endret) Ganske kul falleffekt må jeg si. Fikk nesten litt knip i magen. Dog svært skuffende teksturer da... Noen av steinene har ikke de beste texturene, men alt annet må jeg si ser bra ut No worries haha EDIT: Ser ut til at den steinen jeg stod på har bugga texturer, var ikke meningen å komme seg dit tror jeg, så kan hende det er grunnen til at det så jævla uskarpt ut. Kan ikke skjønne annet. Endret 29. november 2012 av Martx2112 Lenke til kommentar
Martx2112 Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 (endret) Lastet opp denne også, på en annen bruker, tok så lang tid å behandle den http://www.youtube.com/watch?v=xfnBWgO0XEE&feature=plcp Av en eller annen grunn ser jeg at texturene ser mye finere ut Endret 29. november 2012 av Martx2112 Lenke til kommentar
Blazer Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Du kan ikke sjekke med MSI Afterburner (eller annet program som kan vise graf over FPS, samt graf over GPU-belastning) Og så kan du kanskje sjekke om det er noen sammenheng. F. eks burde jo GPU lasten stagnere rett i 100 % (ligger ofte rundt 95-100 % til vanlig). Om det viser seg at den derimot gjør det motsatte og GPUen sin belastning faller et lite øyeblikk (samtidig som når du får 10 FPS for eksempel), så kan det bety noe annet. Gjerne også sammen med alle andre grafer som spenning, frekvens, og temperatur på skjermkortet. Sånnsett er MSI afterburner et must for alle litt mer drevne, som ønsker å analysere problemer. bruker msi afterburner...ser også gpu bruk og mye annet rart på tastatur skjermen...er veldig rart at jeg ikke får 100 gpu når det lagger...først trodde jeg at kansje cpuen ikke hang med, men siden det er kun AA som påvirker det så virker det veldig som en bug eller noe. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Har du to 670 kort? Lenke til kommentar
kjekkealex Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Kan man spille som en slags silent killer, eller er spille veldig basert på konstant skyting? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Ser ut som en del sliter med noe ytelses problemer? Sett noen ha samme grafikkkort som meg(670) eller 680 også som nevner det. Men må være noe rart, kjører alt på fult her, i 1920x1200, bruker ikke AA derimot. Har GTX 670 Windforce 3X utgaven fra Gigabyte, i7 920 @ 3.8GHz og her flyter alt meget bra. Bruker heller ikke siste beta driveren til Nvidia som vist nok skal gi noe ytelses forbedring til spillet, bruker siste offisielle WHQL driveren, og den funker fint her. Eller må jeg si at spillet er fantastisk så langt, lenge siden jeg har kost meg så mye med et FPS spill. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Kan man spille som en slags silent killer, eller er spille veldig basert på konstant skyting? Det å snike seg innpå fiender funker faktisk veldig bra! Får også mer poeng, spesielt med å ta over baser uten å bli oppdaget. Lenke til kommentar
Blazer Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Har du to 670 kort? ja Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Noen som vet om spillet kan/vil kunne moddes på? Ser ekstremt stort potensiale hvis dem lar moddere slippe seg løs på spillet. Ellers må jeg si meg enig med de flere andre i tråden, lenge siden jeg sist koste meg slik i et FPS spill. Har nå en tendens til å glemme oppdragene mine helt, da jeg er altfor oppslukt etter å utforske alle kroker av øya Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå