Kreeez Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Hvor kan jeg få tak i bånd til super 8 kamera og hvor kan jeg få det fremkalt? Har nemlig fått tak i et super 8 kamera. Lenke til kommentar
betus Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Har du spurt i en vanlig fotobutikk?, de burde kunne skaffe deg filmer, evt. kan du kontakte KODAK Norge, men vær klar over at en 8mm film som varer i 4 minutter, koster mellom 200 og 300 kr. inkludert fremkalling, så det er ikke noe billig hobby. Dessuten må filmen sendes til Nederland for framkalling, med mindre det er blitt noen nye rutiner siden den gangen jeg holdt på. så regn ikke med noen 1 times framkalling service. Vil du bestille filmer på nettet så finner du filmer hos:http://www.scandinavianphoto.se Lenke til kommentar
Avon657 Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Hvis du bor i Oslo kan du få tak i 8mm film i Bogstadveien. Butikken ligger rett ovenfor Japan foto, i "svingen". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå