Mephisto- Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Har prøvd å søke litt uten å finne svar. Jeg har en samsung tv og kjører allshare på pcen. I tillegg har jeg en nextgentel router. Opptil 1.2gb (ca) går helt fint å spille av med allshare, men når filene kommer opp i ca 4 gb, så er det mye hakking og loading på tven. Finnes det en løsning på dette? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Det er noe tungvindt, men du kan prøve å bruke allshare via WiFi-Direct. Da kobler pcen rett til tven, og du mister internett. Men det kan fungere bedre. Selv har jeg tv koblet til via kabel, bruker og kabel fra pc til router når jeg spiller av filmer for bedre stabilitet. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Opptil 1.2gb (ca) går helt fint å spille av med allshare, men når filene kommer opp i ca 4 gb, så er det mye hakking og loading på tven. Men det er kanskje ikke selve størrelsen på fila som er problemet. Tror heller at problemet er at de store filene innholder mindre kompromert data og da kreves det å overføre større datamengder som oppsettet ikke klarer. Tipper dette er trådløst. Har du prøvd med kabel? Lenke til kommentar
Mephisto- Skrevet 24. november 2012 Forfatter Del Skrevet 24. november 2012 Har ikke forsøkt med kabel nei, det ksal jeg gjøre asap. Bare jeg som har opplevd problemet? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Jeg har opplevd at jeg mister koblingen helt, men ikke at det loader etter den er satt i gang. Det over trådløst. Det hjelper og at maskinen er rask og ikke gjør på noe annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå