heipådeg123 Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 hei jeg klarte å bestille 2 telefoner ved postoppkrav ved et uhell, siden jeg trodde jeg måtte bekrefte kortnummer og alt det der. Men så stod det plutselig '' Takk for kjøpet" og alt det der og at det har blitt sent. Men hva skjer hvis jeg ikke henter den? Må jeg betale frakt eller noe da? Siden hvem som helst kunne ha bestilt de da og lagt alt sammen på min addresse Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Du kan la være å hente de, men du må betale for frakten. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Hva med å kontakte butikken før de sender telefonen...? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Du har ett par valg her. - Ta kontakt med butikken, de ordner opp alt. - Hold kjeft, ikke hent dem, antagelig må du da betale både porto og ett administrasjons-gebyr Om du velger å ikke hente dem, og kjører på med "noen andre må ha bestillt det", så må antagelig forholdet anmeldes da det strengt tatt går som identitetstyveri, men i realteten er det svindel fra din side. Sånn jeg ser det er valget ganske enkelt, ring de i morgen Lenke til kommentar
heipådeg123 Skrevet 24. november 2012 Forfatter Del Skrevet 24. november 2012 men så når jeg ringer dem, sier telefonsvarern at nummeret ikke er i bruk. Sendte dem mail på at jeg ville avbestille, men de har ikke svart Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 men så når jeg ringer dem, sier telefonsvarern at nummeret ikke er i bruk. Sendte dem mail på at jeg ville avbestille, men de har ikke svart Nei, for i går når du opprettet tråden var de ansatte dratt hjem for dagen, og de har nok stengt i helgene, så svaret kommer nok tidligst på mandag. Lenke til kommentar
heipådeg123 Skrevet 24. november 2012 Forfatter Del Skrevet 24. november 2012 Åja okei, så de har ikke sendt pakken enda? Det var på natt til lørdag jeg bestilte den Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Da er den nok ikke sendt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå