moby_duck Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Hei. har nettopp satt sammen en familie-PC og installert OS, men får den ikke koblet til internett. Har prøvd med flere forskjellige nettkabler, men ingen fungerer. Når jeg setter inn kabelen kommer det et kjapt grønt lysblink, og etter det lyser det ikke noe mer. Noen drivere eller noe jeg må installere? Win 7 Home Premium MSI B75MA-P45 Lenke til kommentar
greenman Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Du finner drivere på MSI sine sider. Evt bruke CD-en som fulgte med hovedkortet. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Sjekk i device manager/enhetsbehandling etter hvilke andre drivere du også i så fall behøver. Windows installerer som oftest ikke disse selv, med mindre de allerede ligger i driverdatabasen. Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 23. november 2012 Forfatter Del Skrevet 23. november 2012 Mkay må nok installere driver, ja. Kan ikke husket å måtte gjøre det på noen andre PC-er før. Men men, vi får se om det funker nå da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Mkay må nok installere driver, ja. Kan ikke husket å måtte gjøre det på noen andre PC-er før. Men men, vi får se om det funker nå da Tror man som oftest må installere iallefall drivere til Nettet. Lenke til kommentar
vekten Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Har du husket å innstallere "LAN drivere" som er på CDen som følger med hovedkortet? Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 23. november 2012 Forfatter Del Skrevet 23. november 2012 Har du husket å innstallere "LAN drivere" som er på CDen som følger med hovedkortet? Holder på as we speak Tror nok det funker nå, var bare litt usikker først. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Tror man som oftest må installere iallefall drivere til Nettet. I min erfaring er det helt motsatt. Så i si alle maskinene jeg har installert trenger så vidt drivere. Og jeg har sikkert installert noen hundre maskiner. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 I min erfaring er det helt motsatt. Så i si alle maskinene jeg har installert trenger så vidt drivere. Og jeg har sikkert installert noen hundre maskiner. tja, er vel forskjellig. Er ofte at det ikke følger med noen drivere på en clean install. alt etter som hvor nytt hk (nettverkskort) man har og hvor mange drivere som er innpakket i OSet. Uansett, så bør man alltid legge inn de siste nyeste driverene når man har foretatt en reinstallasjon \ clean install. - kan spare deg for mye rot senere 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå