merterje Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Jeg tenkte å kopiere eller streame en filmsnutt fra den lokale nettavis her, da høyreklikket jeg på den og det kom opp "X-streamer player" (noe jeg sikkert har lastet ned før), jeg trykte så på den, men ingenting skjedde. Jeg lurer på hva det er eller om dere har andre program slik at jeg kan foreta denne operasjonen? Lenke til kommentar
merterje Skrevet 23. november 2012 Forfatter Del Skrevet 23. november 2012 skrev X-steamer player, skal selvsagt være X-streamer player. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Windows media player eller VLC bør vel kunne ta seg av den jobben. Lenke til kommentar
merterje Skrevet 24. november 2012 Forfatter Del Skrevet 24. november 2012 Ja, jeg har VLC, men er usikker på hvordan jeg skal gjøre det rent teknisk. VLC kommer ikke opp når jeg høyreklikker på filmsnutten, så hvordan kan jeg bruke den da ? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Velg "Åpne i ..." og velg standardprogram. Lenke til kommentar
merterje Skrevet 25. november 2012 Forfatter Del Skrevet 25. november 2012 men har likevel problemer her, er det slik at jeg må lagre klippet på datamaskinen, for deretter å åpne det i VLC, eller hvordan gjøres det hele ? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Du har innstillinger for hvordan formatene skal behandles i nettleseren din. I Firefox kan man f.eks gå i "Innstillinger", "programmer", og bestemme hva som skal skje med hver enkelt filtype. Lenke til kommentar
merterje Skrevet 25. november 2012 Forfatter Del Skrevet 25. november 2012 ja, finner programmer der, og fant også VLC og til høyre der Quick Time Plug-in 7.7.3, som kan stilles på om diverse som lagring etc., men jeg er uviss hva jeg skal gjøre der ? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Det spørs jo hvilket program som støtter den filen du skal spille av. Det er jo bare å prøve de du tror det kan være. Om du linker til filen du skal spille av og sier hvilken nettleser du bruker, så kan du sikkert få noen tips. Lenke til kommentar
merterje Skrevet 26. november 2012 Forfatter Del Skrevet 26. november 2012 så vidt jeg skjønner har det vært bedre at VLC kom opp når jeg høyreklikker på filmklippet, slik at jeg kunne åpne den der, men det skjer altså ikke, ser ut til at jeg må gjøre det på en annen måte her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå