JustMe Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 I etterkant av dette som har skjedd, med disse sinnsyke regningene, er det på tide å skifte ISP. Det jeg lurer på er om det er noen som har noen anbefalinger til ny ISP, bruker internett mye så greit om det er noe i samme dur som tiscali sin 6 timer /dag (og NEI kan ikke få adsl enda ) Lenke til kommentar
K.Austheim Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Vel, i forhold til Tiscali, er alle leverandører gode alternativer. Du har ikke sett på Telenor Online150? 5 timer hver dag for 550,- pr. måned. Om du ikke har ISDN er ikke dette et valg for deg, thoug. Ps: Er det bare til meg forumet går treigt som sirup? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 I etterkant av dette som har skjedd, med disse sinnsyke regningene, er det på tide å skifte ISP. Det jeg lurer på er om det er noen som har noen anbefalinger til ny ISP, bruker internett mye så greit om det er noe i samme dur som tiscali sin 6 timer /dag (og NEI kan ikke få adsl enda ) Hva med kvalito sin tjeneste med fastpris på ISDN? Lenke til kommentar
JustMe Skrevet 9. september 2003 Forfatter Del Skrevet 9. september 2003 Sykt, det abbet til Kvalito viste jeg ikke om.... hadde jeg det hadde jeg bytta for lengst! Det er jo ikke noe å stusse på her er det bare å bestille Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå