mynthoon Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 (endret) Hei 1) Har da sånne små svarte prikker i ansiktet mitt Har lyst å få de vekk. - Noen som har tips å få vekk sånne små svarte prikker i ansiktet? - Hva er årsaken til at noen har svarte prikker i ansiktet? Endret 25. november 2012 av mynthoon Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Du snakker om hudormer? Man får tak i renseprodukter som skal funke mot det. De har også strips som du væter, legger på, lar de tørke for så å rive dem ut. Lenke til kommentar
mynthoon Skrevet 24. november 2012 Forfatter Del Skrevet 24. november 2012 Ja er vell hudormer det heter. ar du navn på produkt som virker? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Dessverre har jeg bare prøvd stripsene bare for å prøve på kødd siden jeg ikke sliter noe særlig med hudormer, men de funket bra! Rev med de små jævlene ut Lenke til kommentar
mynthoon Skrevet 24. november 2012 Forfatter Del Skrevet 24. november 2012 (endret) Hei igjen. er dessverre ikke så god i dette feltet,men hva slags strips er det du mener? Endret 24. november 2012 av mynthoon Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Husker ikke hva de heter. Du får dem hos Vita blant annet. Lenke til kommentar
mynthoon Skrevet 25. november 2012 Forfatter Del Skrevet 25. november 2012 ok da tar jeg meg nok en tur til vita til uka å kjøper strips. Takker så mye BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå