Cuneax Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Gratis tilgang ut februar 2013 på alle dekodere. Altibox-kunder får musikktjenesten Beat Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Hva, har de ikke tenkt til å gjøre som Canal Digital å øke prisen på abonementene sine, inkludere tjenesten, og deretter si at tjenesten er gratis fordi den inngår i abbonementet? 1 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Mamma finner det fortsatt ikke på dekoderen, ikke gjorde jeg det heller sist jeg var hjemme. Lenke til kommentar
Jan K. Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Mamma finner det fortsatt ikke på dekoderen, ikke gjorde jeg det heller sist jeg var hjemme. Står det ikke i første setningen at det kommer ut på mandag da? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Ahh, hun fikk iallefall altibox i August og allerede da skrev de iallefall i brosjyren at de HADDE beat noe de da tydeligvis ikke fikk før lenge etter de ble lovet det i August. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Dermed får enda flere TV- og nettkunder tilgang til musikk. Ehhh, nei. Det stemmer ikke. Fet er bare kunder som har TV inkludert i abonnementet. De som er rene nettkunder får ikke tilgang til Beat. Lenke til kommentar
Tommy1 Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 ja ja ja det var på tide har vente nå i et halvt år på det gleder meg Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Alle dekodere, uansett modell, skal nemlig få inn musikktjenesten fra Sogn og Fjordane. Dermed får enda flere TV- og nettkunder tilgang til musikk. Fra før tilbyr for eksempel Canal Digital WiMP gratis til sine kunder. Det er direkte feil .Mange som har altibox har for gamle dekoderer til at det fungerer Lenke til kommentar
rillto Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Beat på dekoder var plagsomt tregt. Søkefeltet fungerer dårlig. At man må slette hver enkelt bokstav manuelt ved nytt søk er noe tull. Feltet burde være blankt ved hver søkestart eller det måtte være mulig å holde inne retur knappen til feltet var tomt. Å søke frem artister eller spor tar alt for lang tid. Skriver du en liten tastefeil må du søke på nytt. Det burde blitt levert forslag før tastingen var ferdig slik at å skrive "Elv..." Ville foreslå Elvis og Elvira osv. Jeg kommer nok til å holde meg til Spotify pga bedre lyd og bedre bruker opplevelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå