Gå til innhold

[Løst] Valg av blits

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da endte jeg opp på en 430EX II i tilnærmet ubrukt tilstand, som jeg kjøpte brukt for 1300,-

Den er virkelig sterk nok for mitt bruk. Har ikke fått tid til å teste den helt ennå, men tro meg, det blir den snart :)

Takk for at dere frarådet meg til å kjøpe uoriginalt. Jeg ser allerede nå at manuelle innstillinger ikke kommer til å bli mye brukt...

Lenke til kommentar

Da endte jeg opp på en 430EX II i tilnærmet ubrukt tilstand, som jeg kjøpte brukt for 1300,-

Den er virkelig sterk nok for mitt bruk. Har ikke fått tid til å teste den helt ennå, men tro meg, det blir den snart :)

Takk for at dere frarådet meg til å kjøpe uoriginalt. Jeg ser allerede nå at manuelle innstillinger ikke kommer til å bli mye brukt...

Der har du gjort et godt kjøp.

Lenke til kommentar

Der har du gjort et godt kjøp.

Takk :)

Det var noen som ville selge en hel pakke; et Canon 450D med standard kit-objektiv og blitsen. Så spurte jeg først om de var villige til å selge separat, noe de avslo tvert. Så, etter noen dager tok jeg kontakt igjen og argumenterte med at dersom jeg fikk blitsen for 1300, ville de muligens få solgt kameraet lettere. Da var responsen en helt annen :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...