Arodem Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Spillskaperens tegneseriebidrag dukker opp i denne ukens Donald Duck & Co. Les hele saken Lenke til kommentar
Muffinrex Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Det må jeg si, imponerende historie! Jeg koste meg da jeg leste den, håper på mer fra Warren Spector! Lenke til kommentar
olefurz Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Jøss! Denne leste jeg under frokosten idag Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Har ikke lest Donald på kanskje 15år, men den lille stripen øverst var morsom. Kanskje jeg skal kjøpe dette eksemplaret for gode gamle dagers skyld Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Bra Epic Mickey 2 fikk bra karakter her på gamer.no. De aller fleste andre var nok ikke like overbeviste. http://www.gamerankings.com/xbox360/664714-disney-epic-mickey-2-the-power-of-two/articles.html Har ikke kjøpt et Donald-blad på årevis, men kjøper Donald-pocket stort sett jevnlig. Hadde vært tøft om vi hadde fått et Epic Donald, og gjerne basert på TNT. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Det er mange år siden jeg byttet ut Donald med hjemme-pc bladet som igjen er byttet ut med internett. Men det hadde kanskje vert artig å lese donald igjen om historiene er gode. Skrues liv og en pocket utgave kalt reisen til kina er mine nostalgiske favoritter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå