larion Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 En Gamecube med 33 spill, 2 minnekort, 2 trådløse håndkontrollere og RGB Kabel????? Nesten ikke brukt i det hele tatt, Brukt den max 2 timer eller noe sånt!!! Hvis noen er intr så send en melding da vel?? På forhånd takk for hjelpa! Larion Lenke til kommentar
Laman Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 spilt 2 timer og har 33 spill? du må kødde.... :o Lenke til kommentar
larion Skrevet 9. september 2003 Forfatter Del Skrevet 9. september 2003 Nei Kødder ikke! Har bare testa noen få av spillene, og er ikke akkurat sååååååå fan av Gamecube har XBOX og PS2 jeg det holder lenge!!!!!! Ingen som vet hvor mye jeg kan ta for den eller???? Larion Lenke til kommentar
TST Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Larion: Kutt ut bruken av 15 punktum i emnefelt. Emnefeltet i seg selv var i tillegg dårlig formulert. Det er også fint hvis du roer ned utropstegn og spørsmålstegn i innleggene. Overbruk ser ut som skriking og virker negativt. Modererer emnefeltet denne gangen, men gir deg en advarsel. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 er du virkelig seriøs? 33 spill og 2 timer spilling? konklusjonen må da være at du vasser i penger. Da kan du selge meg pakken for 1000 kr Prøv og ta en del penger på qxl. Mange personer som betaler mer en tingene er vert nye selv om de er brukt. Lenke til kommentar
larion Skrevet 9. september 2003 Forfatter Del Skrevet 9. september 2003 Unnskyld Meg. Larion :oops: Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Noen har det for godt Lenke til kommentar
Nexxi Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Hum, 2 timer med 33 spill.. er vel noe av det dummeste jeg har hørt.. trur han skrev dette for å få noe oppmerksomhet.. og 33 Gamecube spill er vel ikke alt for mye. Men om jeg skal ta det her litt seriøst... ville jeg aldri tatt under 10000 for det der. Men det blir umulig selge det som pakke vil jeg tru. Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Verdt og verdt... hater det ordet... En gjennstand er verdt det en seriøs kjøper er villig til å maksimalt betale for den. (Ja, du kan vri og vendte på dette, men jeg regner med at folk forstår hva jeg mener) F.eks; er et frimerke verdt 5000 kroner hvis INGEN vil betale denne summen for det? Hvis jeg personlig må sette verdien på en vare så opererer jeg med to "verdi-grenser"; Normal verdi og QXL verdi Lenke til kommentar
Neshaug Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 for meg høres dette ut som tyveri. Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 ikke kvitt deg med konsollene dine, mann! Man skal ta vare på dem og holde dem kjær hadde sommerjobb på en gjennvinningsstasjon i år, og reddet 2 NES (med 10 spill, 2 zapper og 3 kontrollere) og en playstation (med en slags ps-zapper) fra den sikre død. Ellers lever også min gode gamle atari2600, commodore128 og atariXE i beste velgående. Min gamecube brukes også mye Lenke til kommentar
larion Skrevet 11. september 2003 Forfatter Del Skrevet 11. september 2003 Jobbet i en data butikk en stund og derfor fikk jeg masse spill billigere og sånn, derfor så mange spill. Men hvis ingen er intr? Så får jeg bare beholde den da Lenke til kommentar
Nexxi Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Så klart du burde beholde den 8) Lenke til kommentar
FishBone Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Jobbet i en data butikk en stund og derfor fikk jeg masse spill billigere og sånn, derfor så mange spill.Men hvis ingen er intr? Så får jeg bare beholde den da Så du kjøpte 33 spill fordi du fikk det billig. Men du ville ikke prøve de? Lenke til kommentar
larion Skrevet 26. september 2003 Forfatter Del Skrevet 26. september 2003 Solgte den for 5000 kr jeg....... Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Jeg mener da bestemt at innkjøpsprisen på slike spill er ganske høy også.. Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 du er sprø hvis du kjøper 33 spill +alt det ekstrautstyret hvis du ikke engang gidder å prøve dem. I butikken hadde da dette kostet ca 20 000,-. Enten fikk en knakendes bra deal, ellers er du en bortskjemt, hehe. Vel, det er jo alltid noen som har for mye penger... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå