Murdock Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 Er det noen av dere som har bestilt dette kortet som faktisk har hørt fra dem. Jeg får beskjed om at de driver og ringer rundt, og at jeg vil bli ringt, men det tar_mistenkelig_lang tid. Jeg vet at Topline har fått gjennomgå her på forumet før, helst ingen generell forlengelse av den kritikken i denne tråden. HMM Lenke til kommentar
RillaNon Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 Jeg bestilte dette kortet for 3-4 uker siden. Nå er det en uke siden de skulle ha fått dette kortet inn på lager! Men lagerstatusen er den samme, dvs ingen kort! Begynner å bli lei av dette, særlig siden jeg ikke har fått noe info om hvorfor det er forsinket.. (Har også prøvd å maile de, uten å få svar) Vil ha mitt Radeon 8500 kort! Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Ligger ikke kortet inne hos andre butikker da? Se om du kan avbestille varen hos topline. Om dette går så kan du jo bare bestille fra multicom, komplett eller itbutikken. Har i alle fall gode erfaringer jeg med både multicom og itbutikken. Har returnert 2 disker til itbutikken og etter litt SAKLG og forklarende email utveksling fikk jeg pengene i retur. Samme med multicom da mitt ati8500 havarerte etter 1 1/2 dag. Fikk nytt kort en uke senere og hadde det ikke vært for treg post så hadde jeg hatt det på lørdagen i samme uke. Det er bra når jeg sendte gamlekortet inn på mandag. Ps. skal vedde på at om du sender avbestilling blir det fart i sakene. Blir gjerne det. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. februar 2002 Del Skrevet 16. februar 2002 Blah...dirt oppi hele topline sjappa...de juger så det tyter ut av øra demmes...er ordentlig forbanna på de etter jeg prøvde å bestille GF3ti200 128mbram [ endret av B|Real den 2002-02-16 13:44 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå