screenman Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 (endret) Har letet en del på google nå, men finner ingen nettsteder som jeg føler jeg kan stole på. Noen med forslag til nettsteder hvor jeg kan bestille meg en god klesbørste? Ønsker ikke å kjøpe dette på en vanlig butikk. Endret 23. november 2012 av screenman Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Jeg bestilte noen fra feeluniqe.com. Kent er gode klesbørster. 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Jeg er også fornøyd med klesbørsten jeg har fra Kent. Lenke til kommentar
screenman Skrevet 23. november 2012 Forfatter Del Skrevet 23. november 2012 Jeg bestilte noen fra feeluniqe.com. Kent er gode klesbørster. Noen spesielle i tankene? Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 CP6 er vel bra. Den billigste er veldig liten og er mest ment som reisebørste, litt i stiveste laget i busten også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå