jaymz Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Får ikke installert netflix appen på xboxen. Får feilmelding 8004005 Noen som har opplevd det samme. Finner ikke lignende feil med netflix på google Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Hm...nok plass på harddisken? Er profilen du bruker registrert med en bruker under 18år? Ingen anelse om appen krever at du må være 18år altså, men hadde ikke overrasket meg. Lenke til kommentar
jaymz Skrevet 23. november 2012 Forfatter Del Skrevet 23. november 2012 Jeg mistenker at det kan være hjemmesentralen til altibox. Jeg har også problemer med å koble til xbox live pga en port som ikke er åpen, og at sikkerheten er satt til moderat på routeren. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Har Altibox og jeg har ikke åpnet noe...tror jeg da. Ring kundeservice til Netflix da vettu så får du nok raskt vite hva det er for noe. TLF til Netflix i Norge er: 800 69 936 Må gjerne dele hva løsningen er, ble nysgjerrig på dette..hehe Lenke til kommentar
jaymz Skrevet 23. november 2012 Forfatter Del Skrevet 23. november 2012 Har Altibox og jeg har ikke åpnet noe...tror jeg da. Ring kundeservice til Netflix da vettu så får du nok raskt vite hva det er for noe. TLF til Netflix i Norge er: 800 69 936 Må gjerne dele hva løsningen er, ble nysgjerrig på dette..hehe Takk skal du ha. Det skal jeg gjøre. Btw: Hvilken hjemmesentral har du? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Tja si det...er en hvit sak på veggen her. Er mulig å få tlf,internett og tv via den. Jeg har bare nett... Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Får ikke installert netflix appen på xboxen. Får feilmelding 8004005 Noen som har opplevd det samme. Finner ikke lignende feil med netflix på google At du ikke får installert netflix på xboxen har ikke noe med nettet og gjøre. Netflix er integrert i nyeste dashbordet, så har du det så har du også netflix Men errorkoden har med dns å gjøre ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå