Gå til innhold

Er jeg stengt ute fra cs?

Anbefalte innlegg

wee, cd keyen min ble unbanna 11.09.2003 kl 0911 i dag. Herlich, joda, skal inrømme at jeg juksa, hadde WH, men det var faktisk bare for å se hvordan det så ut. Spiller ganske mye og for å ta eller vite om noen jukser eller ei så er det noenganger greit å ha prøvd det selv. Dog ble jo ettertrykkelig bevist at jeg ikke egner meg som noe cheater da jeg ble banna etter 2 min spilling eller noe pga en gammel cheat. Hehe. Men å cheate er jo ikke morro uansett....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sist i den mld kommer det at man skal se her men jeg er fremdeles like blank. Det siste punktet ; join a server that is not secure er da greit, men det står da ikke virke servere som er secure eller ikke i oversikten!

Har reinstallert cs men kommer ennå, å jeg har ikke cheatet eller brukt HLamp og er bare en middels spiller, så tror ikke jeg ble ban'et pga at folk tror jeg er unaturlig god.

Reinstallere windows bare for cs virker litt overkill...

Eneste du kan gjøre er å enten vente til 1.6 STEAM FULL versjon kommer ut (Som er litt senere idag :yes: ) ELLER skaffe deg en ny cd-key! Hadde jeg vært deg hadde jeg vente 10-15 timer til :roll:

Lenke til kommentar
Og det er jo ikke bare LITT umodent? Direkte barnslig.  :grumpy:

Har jeg ikke rett til å bli litt smågretten når cd-keyen jeg betalte flere hundre kroner for blir så å si ubrukelig?

Så og si urbukelig? Fordi du ikke kan bruke hl-amp? Skaff deg et keyboard med konfigurerbare knapper da, nesten alle nye keyboard har det, eller bruk cd-spilleren, får være grenser til sutring, så får du heller prøve å ta ned nettsida mi om du ikke liker det jeg sier.

AtW

Lenke til kommentar

AtW:

Du misforstår meg visst. CD-keyen blir ubrukelig hvis jeg ikke kan spille HL/CS over nettet med den. At jeg må bruke de begrensede funksjonene til multimediaknappene på tastaturet mitt mens jeg spiller istedenfor hlamp, har ingenting med at cd-keyen blir ubrukelig.

Lenke til kommentar

Skjønner jo at man kan bli meget irritert, MEN når man vet at visse typer filer kan føre til at du blir bannet pga cheat software. så er det jo for pokker ikke verre enn at du lar være å bruke de filene.

Dessuten, man kan jo ikke høre på musikk når man spiller, man må jo høre nissene som trasker rundt 8)

Lenke til kommentar

Atrax: Kjenner svært få serveradmins som klarer å se at en spiller bruker HLAmp eller for den saks skyld banner han av den grunn. Musikk i Cs er bare en ulempe. Poenget her er at det er VAC, IKKE serveradmins som banner deg for HLAmp. Å 'ta ned' en server og lage kvalm på grunn av dette er bare barnslig.

Magnus.

Ps. Liker du ikke posten min, kan du jo bare hacke den vekk ;)

Lenke til kommentar

Eneste du kan gjøre er å enten vente til 1.6 STEAM FULL versjon kommer ut (Som er litt senere idag :yes: ) ELLER skaffe deg en ny cd-key! Hadde jeg vært deg hadde jeg vente 10-15 timer til :roll:

Ventet på steam jeg, å fikk det endelig til å virke også - etter 1 dag eller 2 med prøving, venting og av- og påloging. Virker som om det er ganske mye enklere å bli drept i 1.6, men det er mulig jeg var litt sløv når jeg spillte i går:)

Men er fremdeles surt å bli bannet uten å ha gjort en dritt! Heldigvis er Xpc serverene none-secure så jeg spiller heller der!

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 4 uker senere...
,09/09/2003 : 17:24] Kansje det er et hint om å begynne å spille noe annet enn CS da kansje??

virkelig smart du

burde hatt premie for og svare så dumt

BioAcid: om du søker på google skal du finne en steam Id changer som bare funker 1 gang per cd-key.

mulig den kan løse problemet ditt

Endret av Treat
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...