Cuneax Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Nå blir møbelgiganten tilgjengelig over hele Norge. Ikea lanserer nettbutikk Lenke til kommentar
PoNdUs Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/10065958/ + FRAKT 2.490,- = 2839 Et røverkjøp for oss i nord 7 Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Frakten er jo en desidert killer! Makan! Syntes IKEA burde hatt bedre avtaler på frakt, slik at vi slipper å betale over tusenlappen for å få tak i et LACK bord til 400kr. 6 Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Seriøst? 2,5k i frakt? Til og med posten blir jo billig i forhold hvis det er frakt prisene, antar de har tenkt å gjøre noe med det? Ifølge det som står på ikea sin side så må jeg betale 1490kr i frakt hit jeg bor for ett tv bord til 850kr, lol. Men de skal vel kjøre bud biler og det koster jo flesk pluss litt til. Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Var ikke billig for frakt, nei. Vet at IKEA har sendt kjøkken o.l. på paller med Posten en god stund, og det er ikke billig.. forståelig nok. Det er jo dog en vesentlig forskjell på et helt kjøkken og et bord til 400 kroner. Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Var ikke billig for frakt, nei.Vet at IKEA har sendt kjøkken o.l. på paller med Posten en god stund, og det er ikke billig.. forståelig nok. Det er jo dog en vesentlig forskjell på et helt kjøkken og et bord til 400 kroner. Bare å ønske postdirektivet velkomment Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Bare å ønske postdirektivet velkomment Ikea kan dag velge mellom en rekke leverandører utover posten. AtW 1 Lenke til kommentar
NothingForever Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 (endret) Jeg er en fullblods søring, men jeg har en venninne fra Vadsø. Hun snakket alltid om roadtrips til IKEA i Haparanda, på grensen mellom Sverige og Finland. Jeg vil anta at hun aldri tok den kjøreturen for å kjøpe et simpelt bord til 300 kr, og jeg regner med at de som skal kjøpe IKEA-produkter på nettet kommer til å kjøpe mer enn ett produkt. Det kan nevnes at bilturen Vadsø-Haparanda-Vadsø er omtrent 1500 km.. Endret 24. november 2012 av NothingForever Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 (endret) http://www.ikea.com/...ducts/10065958/ + FRAKT 2.490,- = 2839 Jeg vil anta at det er en minimumspris som ikke vil øke før du kjøper mer enn det som er plass på én lastebil. Det vil si at du sikkert kan kjøpe varer for 100.000, men fortsatt betale samme frakta. Endret 25. november 2012 av Coffey Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Synes fraktprisen er helt grei jeg, skal vi kjøre til nærmeste varehus med henger blir det omtrent samme kostnader å få de tilsendt. Regner med at frakten øker i pris opp til ett visst nivå, jeg kunne legge 8000,- stoler i handlekurven hos Jysk og fortsatt kun betale 500,- i frakt Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Det er jo også et spørsmål om du er villig til betale for å slippe å stå i den berømte køen hos ikea, og hvis du bor nærheten av en av de 10 hentepunktene de har, så blir de jo betraktelig billigere, så vidt jeg forstår det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå