Benbjo Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 (endret) Flytter om ikke så lenge og i den forbindelse får jeg en "man cave". Rommet er ikke så veldig stort. Vi tippe ca 9kvm. Har funnet frem til disse alternativene: http://www.komplett....0768&sku=626090 Hvilken burde jeg velge? Mye taler for LG med de små høytalerene, men jeg har egentlig meget liten peiling Endret 23. november 2012 av Benbjo Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 (endret) Er 3000Kr maks du ønsker å bruke? Du må ha en alt-i-et pakke? Spiller/forsterker/høytaler? Endret 23. november 2012 av AvidGamer Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 23. november 2012 Forfatter Del Skrevet 23. november 2012 Onkyo pakken har jo ikke spiller. Det (spiller) kan jeg godt kjøpt ved siden. 2.5-3k var i utgangspunktet budsjettet ja. Har rundt 10k, men skal ha TV, noen hyller og diverse stæsj også. Husk at det er forholdsvis lite rom så trenger ikke 10000watt effekt. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 hva med og bare starte med et stereo oppsett istedet , får da bedre lyd for pengene . Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2012 hva med og bare starte med et stereo oppsett istedet , får da bedre lyd for pengene . Endte med at jeg kjøpte meg et dynavoice sett brukt samt en receiver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå