Akidon Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Visste vi ble tatt hardt bakfra av steam i utgangspunktet. Men at det var så gale: Herre så de flår oss. Hitman koster faktisk 2.5 ganger mer i norge enn i USA. 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg Belzebob Skrevet 23. november 2012 Populært innlegg Del Skrevet 23. november 2012 Så det kjem som eit sjokk at ting er billigare i USA en Norge ? 11 Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 (endret) www.gamersgate.co.uk Spart over tusenlappen foreløpig. Mange av spillene du kjøper der har steamworks så du får de på steam uansett, bare billigere (stort sett, prisforskjellen varierer fra spill til spill). De har ikke samme salg, men blir litt fåfengt å syte over det spør du meg. Endret 23. november 2012 av Wrathmont Lenke til kommentar
Zorgeir Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 http://shockedfish.com/ Lar deg lett samenligne priser mellom nettbutikker, sjekker alltid før jeg kjøper noe. 6 Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Jeg har faktisk handlet mye på Spaceworld.no, hvor man får spillene billigere enn på Steam. Det flotte er at det er en Steam-nøkkel man kjøper, så man får det inne der uansett. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 (endret) Liker GameFly, og det burde ikke komme som et sjokk at US får spillene billigere. Handler vel kun på Steam når det er tilbud. Ellers finner jeg spillene billgere andre steder. Endret 23. november 2012 av -Léon- Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 http://www.g2play.net. Kjøp Steam-nøkler for en billig penge. Som andre i tråden handler jeg kun på Steam når det er tilbud, er ingen vits i å hive ut mer enn nødvendig på et spill. 1 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 (endret) Du er klar over at det i stor grad er publisher selv som setter prisen (i.e. ikke Valve/steam)? I dette tilfellet er det mer riktig å si Fuck you "Squeenix" enn steam Endret 23. november 2012 av MrLee 5 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Riktig. Skyld på leverandøren, ikke Steam. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Greenmangaming pleier å være billigere enn steam, og de gir steam kode! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 De er vel pålagt å bruke norsk mva. og ? Det har jo og en del på prisen å si, men det ville jo vært mye dyrere for det om. Lenke til kommentar
Everket Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 (endret) Det er ikke alltid så lett å forstå seg på verden, ulike priser på steam, og europa får ofte ikke tilgang til spill før 4 dager etter usa. Det gjør nesten piratkopiering greit, men bare nesten. Endret 23. november 2012 av Everket Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Piratkopiering er greit i det øyeblikket du blir behandlet som en mindreverdig kunde. F.eks utsatt lansering, mindre innhold, sterke restriksjoner, spyware, etc. 4 Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 24. november 2012 Forfatter Del Skrevet 24. november 2012 De er vel pålagt å bruke norsk mva. og ? Det har jo og en del på prisen å si, men det ville jo vært mye dyrere for det om. Det var ikke mva på elektroniske varer sist jeg sjekket. Når de inførte at vi skulle betale med euro så gikk prisen opp, og nå er koster faktisk spillene mer euro enn de gjør dollar også. Du er klar over at det i stor grad er publisher selv som setter prisen (i.e. ikke Valve/steam)? I dette tilfellet er det mer riktig å si Fuck you "Squeenix" enn steam Greit nok. Måten jeg kommer til å si fuck you til de på blir å piratkopiere hitman. Hvis de ikke vil gjøre det på en ordentlig måte får de ikke penger i hele tatt. 1 Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 (endret) De er vel pålagt å bruke norsk mva. og ? Det har jo og en del på prisen å si, men det ville jo vært mye dyrere for det om. Du er nok inne på noe. http://www.dinepenger.no/regler/naa-blir-det-moms-paa-e-boeker-og-spill/10088154 Endret 24. november 2012 av firberblad Lenke til kommentar
Whitefall Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 (endret) Slutta å handle nyspill på Steam når de begynte med det eurofjaset sitt, og det er vel ganske så lenge siden nå. Grunnen var vel at jeg nekter å betale mer for et digitalt produkt, enn jeg må gi for et fysisk produkt. Regner med at det er en del her som husker da de skifta fra usd til eur, og det ble noen stygge priser i enkelte tilfeller hvor et fysisk produkt faktisk var billigere. Regner med det ikke er så ille lengre, men nå er det lenge siden jeg har sjekket priser hos steam. Jeg vet at jeg kan få spill billigere andre plasser, med steamworks-kode. Når Steam skal ha 49,99€ for Hitman, og jeg kan få det til 29,90£ hos gamefly.co.uk så sier det seg selv hvor jeg legger igjen pengene mine. Nesten en hundrelapp i forskjell det, og jeg handler en del spill så det blir fort adskillige summer spart. Endret 24. november 2012 av Whitefall 2 Lenke til kommentar
Everket Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Ja jeg har ikke kjøpt et fullpriset spill på steam siden de gikk over til euro. Men jeg har økt spillisten min påsteam betraktelig siden den gang. Man finner mange flotte priser andre steder enn på nettopp steam. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 (endret) Det er ikke dyrt å kjøpe spill Endret 24. november 2012 av Straffa Lenke til kommentar
Whitefall Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Jeez kis... Ro ned hormonene noen hakk, med unntak av TS så er det ingen her som har fått hjerteattakk over at prisnivået er forskjellig mellom Norge og USA. De fleste har allerede tenkt forbi nesetippen og kjører klassisk norsk anbudteknikk der billigste utbyder får tilslaget. Forskjellen mellom oss og staten er vel bare at det ikke går på bekostning av kvaliteten ettersom produktet er det samme. Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 (endret) Jeg liker http://www.direct2play.com/ og http://www.cdkeyhouse.com/ . Har handlet fra begge, og anbefaler på det sterkeste. For eksempel, FC3 kan bestilles fra dem for 230 kr Kjøpte Hitman fra http://www.cdkeyhouse.com/ for over 200 kr, fikk lagt den in i Steam, og spiller det nå ! Endret 28. november 2012 av MadRos 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå