Gå til innhold

Samsung vs Philips - Er det noen forskjeller.

Anbefalte innlegg

Hei,

Skal gå til innkjøp av ny tv nå. Har i hovedsak sett på to forskjellige.

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=759333

eller

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=745637

Er det noen som har erfaringer med disse TVene?

Er det noen som vet hva philips står for nå til dags satt opp mot samsung? tenker da spesielt på disse to modellene.

Eventuelt andre erfaringer og kommentarer tas i mot med stor takk :)

Mvh

Aleksander

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En av de største forskjellene er at Philips TVen har Ambilight. Dv.s. den lyser opp veggen bak TVen i samme farger som vises på skjermen. Dette høres kanskje triviellt ut, men det må oppleves skikkelig før man setter pris på det.

Tenkte ikke videre over det da jeg kjøpte min Philips TV, men i etterkant så vil jeg ikke ha TV uten. Det blir rett og slett så mye mer behagelig å se på TV med Ambilight.

På den andre siden. Basert på egne erfaringer med Philips TV og det jeg har hørt av andre i senere tid, så tipper jeg at SMARTtv funksjonene til Samsung er bedre.

Philips TVen kommer med 4 par 3D briller, samsungen med 2 par.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

En av de største forskjellene er at Philips TVen har Ambilight. Dv.s. den lyser opp veggen bak TVen i samme farger som vises på skjermen. Dette høres kanskje triviellt ut, men det må oppleves skikkelig før man setter pris på det.

Tenkte ikke videre over det da jeg kjøpte min Philips TV, men i etterkant så vil jeg ikke ha TV uten. Det blir rett og slett så mye mer behagelig å se på TV med Ambilight.

På den andre siden. Basert på egne erfaringer med Philips TV og det jeg har hørt av andre i senere tid, så tipper jeg at SMARTtv funksjonene til Samsung er bedre.

Har lagt merke til dette og liker det veldig godt. Så dette er ett pluss til Philips. Det jeg lurer mest på er om noen kan sette ord på sammenligningen av selve bilde på de to TVene og leverandørene.

Takk for svar :)

Endret av aleksuz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...