Gjeruldsen Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 hvilke formaliteter må du sørge for når du starter en bedrift? Lenke til kommentar
Ned Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Helt avhengig av hvilken type selskap du skal starte. Lenke til kommentar
Gjeruldsen Skrevet 23. november 2012 Forfatter Del Skrevet 23. november 2012 Helt avhengig av hvilken type selskap du skal starte. Et vanlig butikk selskap Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Et vanlig butikk selskap Først må du lære deg ord som ikke skal deles. Har sett for mye av dette i butikker. Var på IKEA for litt siden og der fant jeg pc pult i glass... Skjønner? Lenke til kommentar
Aleks855 Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Et vanlig butikk selskap Her må du lære deg en del terminologi. Det er ingenting som heter "vanlig butikkselskap". Hvis du skal starte en næringsdrivende bedrift, så er du sannsynligvis enten ute etter å starte et aksjeselskap hvis du har kapitalen, eller et samvirkeforetak. Lenke til kommentar
vandalism Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Lurer litt på det her selv. La oss hypotetisk sett si at jeg skal starte en liten bedrift, la oss si jeg skal selge elektroniske varer. Vis vi utelegger alle forhandlingsavtalene jeg må ha med representantene for diverse firmaer jeg skal selge varer for, hva er framgangsmåten for å sette igang ett firma? Lenke til kommentar
Aleks855 Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Fremgangsmåten er ganske lettvint, men det er en del papirarbeid som må fylles ut for å få registrert bedriften i Enhetsregisteret. Alt dette finner du på Altinn.no men jeg må si at den sida er et forb**** rot. Jeg satt i noen timer og leste der da jeg starta UDL.no. Det gikk heldigvis greit for seg til slutt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå