Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Alt Tabbing Nvidia GTX570

Anbefalte innlegg

Hei!

Har hatt dette problemet siden jeg kjøpte pcen feb 2011.

Når jeg alt tabber inn i spill eller fullscreen programmer får jeg svart skjerm i 5-10sekunder før bildet kommer fram.

De siste dagene har dette problemet forsvunnet, og siden jeg nylig byttet strømforsyning trodde jeg det var det som fikset problemet. (Virket merkelig, men var fornøyd).

Etter en restart kom problemet tilbake igjen, så jeg måtte tenke hva andre endringer jeg hadde gjort som kunne ha fikset problemet. Da jeg kom på at jeg hadde oppdatert driveren tenkte jeg at jeg skulle prøve å installere den igjen får å se om det funket da, og det gjorde det!

Men da jeg ikke vil installere skjermdriveren min på nytt vær gang jeg skrur på pcen, lurer jeg på om det er en slags hot fix får dette problemet?

Kan være litt vanskelig å forstå dette, så lager ett lite sammendrag:

Starter pcen - Problemet er der.

Installerer driver på nytt - Problemet fikset.

Restarter pcen - Problemet kommer tilbake

Installerer driver på nytt - Problemet fikset.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan ikke se at dette er noe stort problem, irriterende ja men du vet jo at det skjer. Dette er også noe som skjer for meg, har 2 x GTX 580 skjermkort, og forklaring er vel at når du spiller kjører kortet i 3D modus, og når du alt tabber til skrivebordet må det skiifte til 2D modus eller omvendt, og det er ikke gjort i løpet av 1/10 dels sekund. Dog tar det ikke så lang tid hos meg, kanskje 2-4 sekunder, har ikke sjekket.

Lenke til kommentar

Takk for svar folkens. Det er jo ikke ett kjempeproblem, men jeg liker muligheten til og kunne alt tabbe og sjekke skype/facebook når jeg spiller, uten at det gjør for mye skade på det jeg gjør inne i spillet.

Bjoolz:

Skal jeg prøve å avinstallere GamerOSD? Ser jeg har ett program som heter ASUS GamerOSD installert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...