Fjaslokt Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Er rimelig grønn på case mod siden. Lurer på om jeg kan bruke 5volts LED på power, reset og HDD ? eller må det være 3volt ? Hvordan "aktiverer" jeg ellers andre leds, hvor skal jeg koble dem ? Lenke til kommentar
103 Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Hei hei Karl Sivert! Jeg kjøpte leds på 5 volt fra microplex og koblet dem på hd og pover led. Jeg kuttet de originale ledningene og loddet en ledning på hvert ben. Det gikk veldig greit. Hilsen Jørgen Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Er rimelig grønn på case mod siden. Lurer på om jeg kan bruke 5volts LED på power, reset og HDD ? eller må det være 3volt ? Hvordan "aktiverer" jeg ellers andre leds, hvor skal jeg koble dem ? tenker du på hvordan du skal få koblet til ekstra LEDs rett på strøm, og ikke på hovedkort o.l.? Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 10. september 2003 Forfatter Del Skrevet 10. september 2003 tenker du på hvordan du skal få koblet til ekstra LEDs rett på strøm, og ikke på hovedkort o.l.? Jepp Offtopic : Ey, Jørgen jo Lenke til kommentar
zyp Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 du får 5 volt mellom svarte og røde ledninga i en drevkontakt... Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 tenker du på hvordan du skal få koblet til ekstra LEDs rett på strøm, og ikke på hovedkort o.l.? Jepp se her: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=1...4229&highlight= og her: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=1...6466&highlight= Lenke til kommentar
Dmitrij Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 så fint at du nevner min post alex100 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå