Redaksjonen. Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Lyst på den lekre Lenovoen? Da bør du kanskje vente litt. Nå kommer ThinkPad X1 Carbon med berøring Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Da får den vell forhåpentligvis IPS panel? Det er vell det største ankepunktet med hele maskinen per i dag, den ellers labre kvaliteten på TN panelet. Og den temmelig høye prisen i Europa kontra USA og liggende da, og ja da tar jeg høyde for norske moms og avgifter og det hele med i regnestykket. Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Kan dere vennligst holde dere til en måte å skrive touch på? Nå er jeg riktignok av oppfatningen at tøtsj kommer til føye seg inn i den lange rekken av lite brukte ord som sørvis o.l., men vær nå i det minste konsekvente med bruken av det Lenke til kommentar
jkf007 Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Ser da ikke ut som siden er fjernet.. Hele seksjonen New Products krasjer.. http://www.lenovo.com/products/us/new-products/ Lenke til kommentar
jkf007 Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Ser da ikke ut som siden er fjernet.. Hele seksjonen New Products krasjer.. http://www.lenovo.com/products/us/new-products/ Og nå kommer det 500 serverfeil på det meste Lenke til kommentar
Djn Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Da får den vell forhåpentligvis IPS panel? Det er vell det største ankepunktet med hele maskinen per i dag, den ellers labre kvaliteten på TN panelet.Og den temmelig høye prisen i Europa kontra USA og liggende da, og ja da tar jeg høyde for norske moms og avgifter og det hele med i regnestykket. 17 000 her mot 9500 i USA, sist jeg sjekket? Pytt, det er da *kremt* ingenting å bry seg om. (Det er nesten så det ville lønt seg å fly til New York for å kjøpe en.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå