karantene Skrevet 24. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2012 CCTV sendte en dokumentarserie om kinesisk mat tidligere i år som het A bite of China. Noen andre som har sett disse? Fikk veldig lyst til å reise til Kina etter dette Lenke til kommentar
Netj Skrevet 24. desember 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. desember 2012 CCTV sendte en dokumentarserie om kinesisk mat tidligere i år som het A bite of China. Noen andre som har sett disse? Fikk veldig lyst til å reise til Kina etter dette Jeg har sett dette Virkelig spennende dokumentarserie! Det er veldig populært i kina. men dessverret, jeg er usikkert på om kan du ha den maten nevnet i film. Det er vanskelig å finne den i byen. Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 10. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2013 Vent, bor du i Kina? Er ikke det vanskelig og lære seg norsk da..? Men hvorfor hadde du lyst og lære deg norsk og ikke..Fransk for eksempel? Lenke til kommentar
Netj Skrevet 10. januar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. januar 2013 (endret) Ja, jeg bor i kina nå. Det er like vanskelig å lære norsk uten Norge Endret 10. januar 2013 av Jin_ Lenke til kommentar
Netj Skrevet 10. januar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. januar 2013 (endret) Et spørsmål her Hvorfor hadde det brød når vi spiste kinesisk middag? http://p13.freep.cn/p.aspx?u=v20_p13_photo_1301101543017737_0.jpg Jeg vet ikke om at jeg kan ikke stille bildet mitt her. Endret 10. januar 2013 av Jin_ Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 12. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2013 Det er ikke adgang til google i Kina Wait...Kan du ikke bruke GOOGLE I KINA? whatt...why? Trodde ikke det kinesiske folket var like strenge som..Nord korea Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå