Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Penis føles skjev under sex

AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Under sex, spesielt dersom dama er på topp, føles det ut som penis bøyes mot venstre, og at den blir skjev. Jeg må alltid holde på penis når jeg fører den inn, ellers kjennes det ut som den vrir seg/blir skjev.

Hadde sex for første gang for noen måneder siden, og da føltes det som om noe "ga etter" ved første innstøt. Jeg har trang forhud, så måtte presse veldig hardt for å få den inn, og det var da det skjedde. Det gjorde ikke vondt, men var bare en ubehagelig følelse, på venstre side langs skaftet.

Etter dette har vi hatt sex mange ganger, men har i det siste fått denne ubehagelige følelsen. Det går bedre hvis jeg ligger over henne og holder på penis. Men når hun er på topp får jeg ikke holdt, og det blir veldig ubehagelig. Anonym poster: 9851d03d496c0822f4fb96fec61620b1

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du trenger ikke å bli bekymret for at penisen din blir skjevere av det der. Har du fingret henne? Kjennes hun skjev innvendig? Sitter hun rart på penisen din så den virker skjev men det egentlig bare er stillingen hun er i? Be henne justere litt neste gang hun rir deg, se om det gjør noen forskjell, det kan hende at hun bare sitter litt rart oppå der.

Lenke til kommentar

Har fingret henne, men har ikke lagt merke til at hun er skjev innvendig nei. Får riktignok ikke kjent veldig langt inn med fingrene.

Tror hun sitter ganske normalt, men jeg har merket meg at penis blir bøyd ganske langt fram når hun gjør det. Vanligvis går den mest opp langs kroppen, og står ikke rett ut, om du skjønner. Når hun rir meg blir den derimot tvunget til å stå mer ut.

En annen ting jeg lurer på er dette med våtheten til jenter. Kommer det væske jevnt, eller kommer det mer ut i "porsjoner"? Det har hendt at hun har vært veldig våt mens jeg fingret henne, men akkurat når jeg går inn i henne kjennes hun tørr ut. Er det noe jeg kan gjøre for å få henne våtere akkurat da, eller kommer det bare med jevne mellomrom? Anonym poster: 9851d03d496c0822f4fb96fec61620b1

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...