AnonymDiskusjon Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Under sex, spesielt dersom dama er på topp, føles det ut som penis bøyes mot venstre, og at den blir skjev. Jeg må alltid holde på penis når jeg fører den inn, ellers kjennes det ut som den vrir seg/blir skjev. Hadde sex for første gang for noen måneder siden, og da føltes det som om noe "ga etter" ved første innstøt. Jeg har trang forhud, så måtte presse veldig hardt for å få den inn, og det var da det skjedde. Det gjorde ikke vondt, men var bare en ubehagelig følelse, på venstre side langs skaftet. Etter dette har vi hatt sex mange ganger, men har i det siste fått denne ubehagelige følelsen. Det går bedre hvis jeg ligger over henne og holder på penis. Men når hun er på topp får jeg ikke holdt, og det blir veldig ubehagelig. Anonym poster: 9851d03d496c0822f4fb96fec61620b1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Har dere prøvd å supplere med litt glidemiddel? Penisen er ikke rett. Det hadde bare vært latterlig og sinnsykt vondt siden vi ikke er det heller. Er hun den eneste du har hatt sex med? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. november 2012 Forfatter Del Skrevet 23. november 2012 Har ikke prøvd med glidemiddel, men kan tenke meg at det ville vært til hjelp ja. Men det jeg lurer på er om det er normalt å føle det sånn? Jeg er redd for at penis bare vil bli skjevere. Hun er den eneste jeg har hatt sex med ja. Anonym poster: 9851d03d496c0822f4fb96fec61620b1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Du trenger ikke å bli bekymret for at penisen din blir skjevere av det der. Har du fingret henne? Kjennes hun skjev innvendig? Sitter hun rart på penisen din så den virker skjev men det egentlig bare er stillingen hun er i? Be henne justere litt neste gang hun rir deg, se om det gjør noen forskjell, det kan hende at hun bare sitter litt rart oppå der. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. november 2012 Forfatter Del Skrevet 23. november 2012 Har fingret henne, men har ikke lagt merke til at hun er skjev innvendig nei. Får riktignok ikke kjent veldig langt inn med fingrene. Tror hun sitter ganske normalt, men jeg har merket meg at penis blir bøyd ganske langt fram når hun gjør det. Vanligvis går den mest opp langs kroppen, og står ikke rett ut, om du skjønner. Når hun rir meg blir den derimot tvunget til å stå mer ut. En annen ting jeg lurer på er dette med våtheten til jenter. Kommer det væske jevnt, eller kommer det mer ut i "porsjoner"? Det har hendt at hun har vært veldig våt mens jeg fingret henne, men akkurat når jeg går inn i henne kjennes hun tørr ut. Er det noe jeg kan gjøre for å få henne våtere akkurat da, eller kommer det bare med jevne mellomrom? Anonym poster: 9851d03d496c0822f4fb96fec61620b1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Det høres ut som om hun kanskje er dehydrert. Vi skiller ut masse fittesaft når vi koser oss og det er viktig å drikke godt med væske for at det ikke skal bli tørt. Jeg vil anbefale dere å prøve med litt glidemiddel, se om det hjelper 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. november 2012 Forfatter Del Skrevet 23. november 2012 Skal testes Anonym poster: 9851d03d496c0822f4fb96fec61620b1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå