Gå til innhold

Trenger hjelp til kjøp av ny gaming mus

Anbefalte innlegg

Hei

Skal kjøpe meg ny gaming mus, Har lenge hatt en logitech g5 som jeg er veldig fornøyd med, men den begynner å bli ganske slitt og lysten på å prøve noe nytt. Har ikke noe budsjett å tenke på. Spiller en del fps som cod, bf3, cs go osv. Blir også en del League of Legends og diverse nye spill som kommer ut for tiden. Har sett litt på Steelseries Sensei, Razer Deathadder Respawn og Roccat Kone xtd. Noen tanker rundt de? Forslag til andre som kan passe mitt bruk?

Musematte: Steelseries qck+

Ainstainy

Endret av ainstainy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest PingPangbv

Kan anbefale Logitech G9x. Har hatt den i to år nå og har aldri hatt problemer med den. Har "klo-grep" og dermed passer denne perfekt i hånden for min del. Har ingen erfaring med datamusene som du nevnte, men jeg kan anbefale Logitech G9x hvis du har "klo-grep" og du ikke trenger makro-knapper på datamusen.

Lenke til kommentar

Anbefaler en Logitech G400! Min absolutte yndlingsmus ;) Den er laget for at hånda skal ligge flatt oppå, men jeg bruker den med klogrep og det fungerer perfekt. Den er ikke for tung å ikke for lett.

Hvis du vil ha mulighet til vekt endring har de jo også Logitech G500, som er helt lik bare med ut skiftbare vekter :)

Eller en Corsair M60

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...