lazio Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Det heille bjynnte med att søskene min klarte og øydlegge skjermen til faren min og kver dag når eg var på skulen eller vekke tok dei min skjerm og eg måtte koble den i min data kver gang eg kom heim, men circa den 6. gangen dette skjedde fikk eg denne meldingen: Your CPU has been damaged or changed, og så hadde eg bare 2,00 ghrz istedenfor 2,67 ghrz. Eg trenger hjelp, går det ann og fikse med ein formatering ? Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Det heille bjynnte med att søskene min klarte og øydlegge skjermen til faren min og kver dag når eg var på skulen eller vekke tok dei min skjerm og eg måtte koble den i min data kver gang eg kom heim, men circa den 6. gangen dette skjedde fikk eg denne meldingen: Your CPU has been damaged or changed, og så hadde eg bare 2,00 ghrz istedenfor 2,67 ghrz. Eg trenger hjelp, går det ann og fikse med ein formatering ? Hovedproblemet er at du ikke klarer å bruke en god topic. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg