bubba477 Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Hei! Har akkurat kjøpt en ny maskin på Komplett.no som jeg fikk levert i går, det er komplett som har bygd den. Trodde jeg hadde søkt og funnet ut alt jeg trengte, men det var kanskje feil. Leser flere steder at mitt kabinett, Corsair Obsidian 650D, kan ha en viftekontroll som plutselig slutter å fungere. Er derfor veldig i tvil om jeg bør returnere pcen på angrefristen da dette er en alvorlig feil? Vil viftene stoppe om denne viftekontrollen slutter å fungere? Noen som har erfaringer med dette kabinettet? Håper dette er rett forum da det for meg enda er en hypotetisk problemstilling, som dog bekymrer meg veldig. Takker for alle svar/forklaringer! Min pc: Corsair Obsidian 650D Midi Tower Sort Vifter: 1x 200mm Front, 1x 200mm Topp, 1x Bak 120m Corsair TX 750W PSU Intel® Core i7-3770 Processor MSI Z77A-GD55, Socket-1155 Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 16GB Gainward GeForce GTX 670 2GB PhysX CUDA Western Digital® Desktop Black 1TB Samsung DVD Writer, SH-224BB Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Du burde kanskje poste dette i Kabinetter og modifikasjoner, eller i Kjøling da det ikke er noe feil med PC'en din. Men tror ikke du skal bekymre deg for den vifte kontroller. Har også lest at vifte kontrollere døde på de første Corsair Obsidian 650D, men det regner jeg med at de har fikset nå. Og skjer det med ditt kabinett, tar du bare kontakt med Corsair så vil de sende deg en ny vifte kontroller. Du kan muligens returnere den PC'en, men å gjøre det fordi du tror noe kan skje med den vifte kontroller, synes jeg er å gå litt langt. Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 24. november 2012 Forfatter Del Skrevet 24. november 2012 Er ikke dette ganske farlig da? Dør denne når jeg er ute av rommet blir vel maskinen stekt? Er heller ikke flink nok til å skifte ut denne dingsen selv, sitter godt gjemt inni der. Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Moderne PC-er er veldig godt sikret mot sånt. Blir den for varm slår den seg av. Og CPU-kjøleren er uansett ikke koblet til viftestyringen, så den blir ikke for varm med mindre du kjører hardcore spill og PC-en står inntil en ovn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå