Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Corsair Obsidian 650D viftekontroll spørsmål

Anbefalte innlegg

Hei!

Har akkurat kjøpt en ny maskin på Komplett.no som jeg fikk levert i går, det er komplett som har bygd den. Trodde jeg hadde søkt og funnet ut alt jeg trengte, men det var kanskje feil. Leser flere steder at mitt kabinett, Corsair Obsidian 650D, kan ha en viftekontroll som plutselig slutter å fungere.

Er derfor veldig i tvil om jeg bør returnere pcen på angrefristen da dette er en alvorlig feil? Vil viftene stoppe om denne viftekontrollen slutter å fungere? Noen som har erfaringer med dette kabinettet?

Håper dette er rett forum da det for meg enda er en hypotetisk problemstilling, som dog bekymrer meg veldig.

Takker for alle svar/forklaringer!

Min pc:

Corsair Obsidian 650D Midi Tower Sort

Vifter: 1x 200mm Front, 1x 200mm Topp, 1x Bak 120m

Corsair TX 750W PSU

Intel® Core i7-3770 Processor

MSI Z77A-GD55, Socket-1155

Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 16GB

Gainward GeForce GTX 670 2GB PhysX CUDA

Western Digital® Desktop Black 1TB

Samsung DVD Writer, SH-224BB

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du burde kanskje poste dette i Kabinetter og modifikasjoner, eller i Kjøling da det ikke er noe feil med PC'en din.

Men tror ikke du skal bekymre deg for den vifte kontroller. Har også lest at vifte kontrollere døde på de første Corsair Obsidian 650D, men det regner jeg med at de har fikset nå. Og skjer det med ditt kabinett, tar du bare kontakt med Corsair så vil de sende deg en ny vifte kontroller.

Du kan muligens returnere den PC'en, men å gjøre det fordi du tror noe kan skje med den vifte kontroller, synes jeg er å gå litt langt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...