Gå til innhold

Hvordan bruke oppgraderingsnøkkelen til Windows 8!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 måneder senere...

Burde vel egentlig ikke trenge spørre men grunnet den lave prisen føler jeg meg likevel undrende.

Komplett har i skrivende stund Win 8 Pro norsk til under 500, mens engelsk koster 2099.

Er virkelig den til under 500 i stand til å, i beste fall, installere win 8 pro på en helt ny maskin uten noe annet?

Skal teste win 8 på den nye haugen når alle delene er i hus. Har xp og vista fysisk så burde vel komme i mål uansett.

Sorry for noob faktoren men den rare prisen i forhold til alt annet på den lista skurrer liksom litt.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Hei! Jeg har en Win Vista-oppgraderings dvd med gyldig nøkkel, kan jeg benytte denne nøkkelen når jeg f.eks installerer Win 8 pro oppgradering?

På forhånd takk

Du kan ikke bruke Vista nøkkelen til Windows 8 om det er det du mener. Om du spør om du kan oppgradere Vista til Windows 8 så er svaret ja, men du trenger ikke å ha en aktivert Vista for å oppgradere, og siden du ikke kan direkte oppgradere (beholde programmer osv) fra Vista til Win8, er det jo like greit å bare ta en clean install med Windows 8, og så bruke metode tre fra førsteposten til å aktivere om det er nødvendig.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...