Mikaachu Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Hallo der. (: Mitt brukernavn er da Mikaachu, som er en blanding av navnet mitt, og Pikachu. wohoo.... ;P Litt om meg; Jeg går på folkehøgskole, og her studerer jeg spilldesign. Går her andre året nå, og stortrives. Dog har jeg ikke vanlig undervisning, fordi det har seg slik at fire venner og meg selv fant ut i fjor at vi ville lage ett indie kompani, så da ble det til dette - på skolen. Ellers er jeg glad i Spill, musikk, venner, samtaler og diskusjoner om alt rundt dette. Håper min tid fremover her vil bli fin! ^^ Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 (endret) Mitt brukernavn er da Mikaachu, som er en blanding av navnet mitt, og Pikachu. wohoo.... ;P wat Endret 29. november 2012 av Mikachu 3 Lenke til kommentar
Mikaachu Skrevet 29. november 2012 Forfatter Del Skrevet 29. november 2012 Så du er grunnen til at jeg ikke kunne ha en a, ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Velkommen! Lenke til kommentar
Mikaachu Skrevet 29. november 2012 Forfatter Del Skrevet 29. november 2012 Tusen takk! (: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå